Sunday, October 23, 2016

Stock Opsies Handel Klub

Stock Trading Vir Beginners Op soek na 'n webwerf wat toegewy aan-beurs vir beginners Wil jy deeltydse werk en betaal soveel as of meer as 'n voltydse werk Kom ons by die half Dag Trading Club leer jy die tegnieke om jou te help slaag in die aandelemark. Beskryf as opsies handel vir dummies en moontlik die beste aanlyn-beurs stelsel, sal ons op die half Dag Trading Club toelaat om daardie ekstra inkomste wat jy het is op soek na maak. Die helfte Dag Handelaars sal jou help om 'n spesifieke handel metode wat jy in staat sal stel om sekere tendense te identifiseer in voorraad grafiek patrone leer. Ons sal konsentreer op soek na kaarte wat ons in staat sal stel om swing ambagte wat belonings sal maksimeer betree en te minimaliseer risk. What is Options Trader Club Kopiereg 2016 OptionsTraderClub - Alle regte voorbehou. Voorwaardes Pas. Opsies Trader Club is 'n filiaal van Opsie Trading Coach, LLC VSA Regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Futures en opsies Kommissie handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop sekuriteite of opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf of in enige van buite produkte of dienste te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Disclaimer: Uitslae kan wissel van persoon tot persoon CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié HIERIN WAT BEREIK. Thinkorswim, Afdeling TD Ameritrade, Inc. en Options Trader Club is geskei predikante op pad maatskappye en is nie verantwoordelik vir mekaar se dienste en produkte. Alle ambagte, patrone, kaarte, stelsels, handel strategieë, ens in hierdie webwerf en die produk materiaal is slegs vir illustratiewe doeleindes en moet nie vertolk word as spesifieke adviserende aanbevelings. Alle idees en materiaal aangebied is geheel en al dié van die outeur en nie noodwendig dié van die uitgewer of OptionsTraderClub. Geen stelsel of metode het ooit is ontwikkel wat winste kan waarborg of verseker vryheid van verliese. Geen voorstelling of implikasie gemaak dat die gebruik van die Opsie Trading Coach produkte, dienste, of handel stelsel sal winste te genereer of te verseker vryheid van verliese. Die getuigskrifte en voorbeelde hierin gebruik is uitstekende resultate, wat nie van toepassing op die gemiddelde persoon, en is nie bedoel om verteenwoordig of waarborg dat enigiemand dieselfde of soortgelyke resultate sal bereik. Elke individue sukses hang af van sy of haar agtergrond, toewyding, begeerte, en motivering om te slaag as 'n trader. Market Club Trading Vind hoekom ek voel Marketclub is die beste handel sagteware rond. 'N Kort Market Club hersiening van hoe akkuraat hulle handel sagteware is. Daar is geen waarborg jy in staat wees om die 11,000 wat ons gedoen te neem. maar kyk na die video en dink wat vir jou moontlik kan wees as jy geleer hoe om voorraad opsies handel. Vul die vorm hieronder om toegang tot die in die video sowel as ons Marketclub Secrets Verslag genoem skakel kry. Die verslag sal nog meer ambagte wat ons gemaak met Marketclub wys. Wat jy sien in die video is die tipe opsie handel sukses wil ek vir jou sukses is binne jou bereik en ek bid dat jy die tyd om te leer hoe om voorraad opsies handel te neem. 'N Gedeeltelike video transkripsie van die mark klub video is hieronder. Hey, dit is Trader Travis, en ek opname dit omdat ek wou jou visueel wys waarom dit beter is om 'n opsie handelaar tydens af markte wees as wat dit is in die markte. Die meeste van julle is bewus van die beermark wat ons gehad het van 2007 tot 2009. Niemand moet herinner word aan wat as dit was 'n bietjie gruwelike vir mense. Maar wat ek wil om te wys jy is die rede waarom handel opsies in 'n down mark is beter. Die laaste keer dat die Dow gesluit 6600 was ongeveer Desember 1996 en Oktober 2007 was die top van ons laaste bulmark. So 1996-2007 (ongeveer 11 jaar) die aandelemark het opgestaan. Al wat gewin is uitgewis tydens die beermark. 11 jaar van wins is uitgewis in twee kort jare. Watch bo die mark klub review video na die grafiek te sien. Elf jaar van 'n belegging elf jaar se harde werk elf jaar van mense skraap saam alles geld wat hulle kon om te belê in die aandelemark. Hoekom Omdat dis wat mense vir ons sê ons moet doen. En in twee jaar, kyk hulle alles wat ta-ta gaan. Al hulle hoop en drome van die uittredende gou. Ek bedoel, sy hartseer. Ek is nie onsensitief om dit te. Ek verstaan ​​hoe hartseer dit is en hoe hard dit is. Maar Im verantwoordelik gehou oor wat ek weet en ek weet hoe om voordeel te trek uit hierdie afwaartse druppels omdat Im 'n opsies handelaar. Dit is ook die rede waarom ek ander mense aan te moedig om in te skryf in 'n voorraad opsie opleidingsprogram van hul eie keuse, sodat hulle kan leer hoe om geld te maak wanneer aandele val in die prys. As jy dit nie te belê in jou opvoeding of leer hoe om dit te doen, moet jy om daar te sit, neem dit, en 'n slagoffer. Ek het grootgeword 'n slagoffer. Ek haat dit om 'n slagoffer. Vrees is 'n baie kragtige emosie. Wanneer aandele val, val hulle vinniger as hoe hulle opstaan. Sodat jy kan jou geld vinniger te maak, en dikwels kan jy 'n jaar beleggingsopbrengs in 'n kwessie van maande te maak, en in sommige gevalle, in 'n dag. So as jy leer hoe om voorraad opsies te koop in af markte sal jy in staat wees om voordeel te trek uit hierdie bewegings. Watch bo die mark klub review video om die wins wat ons op ons verkoopopsie ambagte te sien. Dit was min of meer 11,000 in net 2 dae. Die rede waarom ek graag Market Club is omdat hulle handel eenvoudig. En dit is hoekom ek ten volle hul pogings te ondersteun in die opvoeding van jou. Hulle is nie net 'n diens wat sê, rooi ligte, groen lig, koop en verkoop wanneer ons sê vir julle om. Nee, sit hulle 'n ton van onderwys uit om jou te wys hoe om 'n beter beleggers algehele, en dis waarom ek dit waardeer. Hulle wil hê jy moet dink oor jou eie, en hulle lei jou deur hierdie gemors van 'n aandelemark is in. Volg net hierdie opsie handel formule. Ek leer 'n vier stap stelsel in ons opsie handel kursus en dit kook in wese neer: Jy moet die geduld om te wag totdat die mark en die voorraad het 'n sterk tendense het, en die mark het ons definieer as die Dow, Nasdaq, en die SP. Dan wag ons vir die voorraad om 'n sterk tendens het, gewoonlik in die honderde. Daarna het ons handel in die rigting van die tendens. En enige ambagte Ek wys geverifieer kan word. Dis wat ek graag oor Marketclub. Handel driehoeke te bly op die kaarte, en jy kan inteken en verifieer dit. Theres niks om weg te steek. Die Marketclub sagteware is die ware Jakob. Ek wou net die video hierbo te teken om te help om jou vertroue te bou. Ek kry 'n klomp mense wat dit nie het die vertroue om die aandelemark te pak of te belê nie. Sodra jy 'n opsies handelaar geword wat jy sal geen bekommernisse het glad oor die ekonomie of wat die aandelemark doen. Ons dont care as gevolg gaan om geld te maak wanneer aandele optrek, en is regtig aan die gang om geld te maak wanneer aandele daal. Goed, Ive het om te hardloop, maar ek hoogs aan te moedig om te kyk na Marketclub. en moet asseblief nie wees 'n idioot soos ek was. Toe ek die eerste keer gehoor oor Market klub, was ek super skepties oor dit. Dit was net te goed om waar te wees. Toe het ek sowat 'n jaar aan te sluit. Wanneer ek terugkyk, sal dit 'n besluit alleen afgaan as een van die ergste handel besluite Ive ooit gemaak is. En vergeet hieronder in te vul die vorm om toegang tot die mark Club Secrets spesiale verslag te kry. Nota van Trader Travis. Die tipe sukses in die video is nie tipiese en Im veronderstel om jou te vertel wat tipies is. Wel Im jammer om te sê dat ek het geen idee wat tipies is omdat elke handelaar is anders. En met enigiets in die lewe is daar altyd mense wat produkte koop en niks doen nie met hulle. Ek sal jou egter vertel dat hierdie tipe van opbrengste is nie ongewoon en ek het 'n paar student e-pos om dit te bewys. Alles Market Club: xa0The skakels hier onder neem jou na al die artikels wat ek geskryf het oor die mark Club Trading Service: In die volgende 7 dae. Jy kan ook Vind die opsies handel stelsel wat Verdien My 39 op My Geld in net een jaar en jy kan dit volg in so min as 10 minute per dag (bewys getoon in die loop) sy vrye. xa0Just vul die vorm hieronder om te begin. Nadat jy aansluit, as jy nie meer wil hoor van my of strategieë te ontvang vir die verbetering van jou lewe, ek sal verwar word, verloor, en eensaam. Maar, as jy moet gaan, ek verstaan. Jy kan jouself uit die mailings te alle tye te verwyder deur te kliek op die unsubscribe skakel aan die onderkant van 'n e-pos stuur ek. So met dit uit die weg geruim, laat my met jou te deel. Hoe het ek ontdek hierdie formule. My studente is nie aangetrokke tot die Amerikaanse Droom dis is getrap deur die samelewing - dit is nie ons Amerikaanse Droom. Werk 9-5, bly vir naweke en twee week vakansies totdat ons gelukkig genoeg is om te bereik 65 en tree klink nie soos die lewe, dit klink soos 'n bestaande. Die Opsie Wins Formule sal jou wys hoe om af te kry thatxa040 jaar slaaf, red, aftree-plan. Ek onthou nog waar ek was toe die Opsie Wins Formule eerste om my aan die lig gekom. Dit was die somer van 2002 en dit was 'n warm vogtige dag in Richmond Virginia. Op daardie tydstip was ek 'n af en uit Real Estate belegger en ek het in innig my broer (ek gaan gebreek). Ek was by die huis luister na 'n conference call met my miljoenêr mentors. Hulle was sharingxa0 verskeie aftrede bloudrukke wat didnt vereis dat 'n miljoen dollar. Die oomblik wat hulle beskryf die planne vir my Ek onthou spring op en af ​​en skree. Ek knewxa0 Ek het uiteindelik ontdek die geheime om my vryheid xa0 (my broer het gedink dat ek my gedagtes verloor). Iets aan die brand gesteek in my gees en ek was aan die brand gesteek. Ek het nie meer om stres aboutxa0 nie met 'n miljoen dollar xa0and Ek het nou 'n plan wat meer haalbaar was en dit sou net neem my 5 jaar om te voltooi (so het ek gedink). Realisties dit het my 'n bietjie langer as wat ek was 'n idioot en het verskeie finansiële foute vroeg een. Ek het te gulsig nadat ek die krag van handel opsies sien. Maar terug na die storie. Na 10 jaar van die toets van hul idees om hul geldigheid te bewys ek uiteindelik bereik finansiële vryheid. Nou is ek nederig en geseënd om in staat wees om my benadering met mense soos jy te deel. In die Opsie Wins Formule Sukses Akademie leer ek studente die strategieë en benadering wat my toegelaat het om finansieel onafhanklik te word in my 30s. Toe ek in die vroeë 2012 het ek besluit om dit 'n stap verder en nie net hulle te leer, maar hulle wys. Ek het begin toe te laat studente te loer oor my skouer as ek hulle het, deur wat my mentor genoem: xa0 Die 5 Jaar Aftreeplan. As jy vul die onderstaande vorm in Ek sal julle my vry 7-Dag Options stuur Kursus sodat jy ook kan die krag van opsies trading. Weekly Market Opsomming raquo Die markte goed presteer vir 2013 ontdek, die maak van nuwe hoogtepunte met baie min trek rug ten spyte stadige ekonomiese groei (hier en in die buiteland) en kommer oor die moontlike impak van gepunt. Maar die nuwe jaar begin op 'n swak noot met gemengde ekonomiese nuus en winsneming. Op Vrydag, wat waarskynlik Bernanke8217s laaste toespraak as Fed voorsitter wees is, het hy opgemerk dat die ekonomiese herstel VSA 8220clearly bly incomplete8221. Dit word verwag dat die markte sal hul afwaartse beweging vir die volgende paar dae nou dat jaareindresultate in en Asset Managers hoef nie meer te voorrade hoër druk (om hom opschikken portefeulje prestasie) voort te sit. Dit sal 'n uitstekende koopgeleenthede bied as ons kop in verdienste seisoen (begin 8 Januarie). Die vierde kwartaal is die vorming matig sterk te wees, met die vervaardiging van die verkryging van opwaartse momentum, behuising konstruksie en pryse styg (hoewel 'n moontlike versagting voor), en verbruikersvertroue en besteding aan die toeneem. Met die huidige globale ekonomieë toon matige groei, 'n Kongres begroting geslaag, en die verwagting dat die skuld plafon onderhandelinge glad gaan, verwag ons dat korporatiewe winste te sterk bly (saam met balansstate) wat lei tot volgehoue ​​opwaartse beweging in die markte oor die hele verdienste seisoen. Die jaar 2014 kan baie goed gaan voort om die opwaartse beweging van 2013 indien diens het meer krag. Nou dat die vakansie seisoen is verby, verwag dat die markte terugkeer na normale vlakke van handel volume saam met 'n toename in onbestendigheid. Die nuus volgende week is vol, insluitend die FOMC minute, Jobs Rapport, en Werkloosheid Verslag. Mark meter vir die jaar 2013 die markte was tot: Dow 26,5 SampP500 29.6 Nasdaq 38.3. Dit is duidelik dat 'n banier jaar, met ekonomiese nuus meestal positiewe (veral die verbruikersektor wat beter as verwagte sterkte getoon), bestendige groei in behuising, en 'n weifelende vervaardigingsektor. Jaar-tot-datum vir 2014 die markte af: Dow -0,6 SampP500 -0,9 Nasdaq -1,1. Die markte vir die afgelope week was: DJIA af -0,1 SampP500 af -0,5 Nasdaq COMP af -0,6. Kommoditeite (ETF's) vir die afgelope week was: Goud (GLD) tot 1,85 Silwer (SLV) tot 0,78 Olie (OIH) af -1,36 Dollar (UUP) tot 0,69 30-jr Bonds gedaal 1 basispunte tot 3,93. Die VIX die afgelope week ( 'n maatstaf van die mark sentiment en wisselvalligheid) gestyg tot 13,76 hoofsaaklik as gevolg van belasting verkoop, lig vakansie volume, en winsneming ná jaareinde. 'N herhaling van ekonomiese nuus: Die Chicago Aankope Manager8217s indeks het 3,9 punte tot 'n vlak van 59,1 in Desember, terwyl konsensus wys na 'n val te 61. Die Dallas Fed vervaardigingsproduksie indeks het van 16,9 tot 'n vlak van 7,1 in Desember. Die ISM Manufacturing PMI het effens met 0,3 punte tot 57,0 in Desember, terwyl ISM Pryse betaal hoër rand tot 53.5, klop ramings op 53,0. Die ISM New York indeks gedaal 5.7 dui op 'n vlak van 63,8 in Desember. Konstruksie Spandeer gevorderde 1.0 in November, kom in hoër as die voorspelde 0,6 styging. Hangende Home verkope afgeneem 1.6 jaarliks ​​in November, wat ooreenstem met die laaste month8217s ooreenstemmende lees van 'n 1.6 val. Die SampP / Case-Shiller Home prysindekse het met 13,6 in Oktober, klop konsensus van 'n 13.0 toename. Verbruikersvertroue opgedoen 6.1 dui op 'n vlak van 78,1 in Desember, kom in hoër as die verwagte styging tot 76.0. VS werkloosheidseise het met 2000 in die week geëindig 28 Desember tot 339,000. Ru Voorrade het met 7,0 miljoen vate verlede week, terwyl oliepryse gestyg tot 99,94. In die VSA hoekom Fed8217s KE het 8216no effect8217, sê die Universiteit van Chicago ekonoom John Cochrane don8217t cut-off werklose voordele, sê adviseur gepunt, 'n skuif na normaliteit, sê MIT professor behuising bakkie vonke meer tuis aanvalle 8216Dr. Doom8217 Roubini kry optimisties oor wêreldekonomie Manhattan woonstel verkope getref hoë Amerikaanse verbruikers 'n harde verkoop vir tradisionele kleinhandel vervaardiging groei verlangsaam, maar nuwe bestellings oplewing mum8217s die woord op Obamacare demografie hoë rollers in 'n koop bui met 'n groeiende ekonomie en 'n bloeiende aandelemark Peter Schiff ( uitvoerende hoof van die Euro Stille Capital) vertel waarom Wal-Mart can8217t betaal 15 / uur lone 2014 werk vooruitsig: kwaliteit werk vir die massas Weste vervaardiging afkoel in Desember, sê vertroue opname Amerikaanse verbruikers styg, klop voorspelling en behuising kan die gesig staar 'n ander borrel, sê Shiller (van Case-Shiller-indeks). In Europa, ECB onwaarskynlik om op te tree, maar druk groei Letland verwerp 8216dirty money8217 beweer Britse huispryse styg: grootste sprong in 4-jaar 1930-styl skuld standaard waarskynlik, sê IMF navorsing Publicis verwag Wêreldbeker hupstoot in sterk 2014 Spanje rekords groot daling in werklose nommers Spanje groei gesien 8216sluggish by best8217 post-reddingsplan Remy Cointreau uitvoerende hoof bedank nadat 3-maande VSA vs Europa: wat aandele sal wen in 2014 Euro sone vervaardiging groei terwyl Frankryk struikel op SocGen grootste taak vir ECB in 2014 een van die 10 jong Brits 8216have niks om te lewe for8217 aanvalle debat laat opvlam op Rusland beleggings Fiat instem om oorblywende belang te koop in Chrysler Deutsche Telekom8217s nuwe uitvoerende hoof gesigte tweeling toetse Letland aan te sluit Euro sone Pope8217s skerp woorde maak 'n ryk skenker huiwer kan Europa meeding met die Amerikaanse tegnologie starters Griekeland bailout plan verlaat in 2014, sê Eerste Minister AMEC uitvoerende hoof vlae hindernisse tot Britse hidrouliese breking en skote afgevuur op Duitse ambassador8217s huis in Athene. In Asië, Indiese Eerste Minister8217s gemengde nalatenskap don8217t bespring nog Thai-aandele geldeenheid oorloë te maak 'n comeback getuies sê Kambodja polisie vuur op stakers VSA sit China gemaak dele in F-35 vegter program India8217s premier oorhandig nadat verkiesing einde van China8217s IPO vries regtig slegte nuus vir aandele gered Australiese ysbreker begin reis terug na huis Indonesië verrassings met November handelsoorskot Wal-Mart herroep donkie produk in China tien tendense wat sal vorm Asië in 2014: Carnegie Sjina finale HSBC PMI treffers drie-maande-laag in Desember Chinese ballonvaarder lande in midde eiland geskil met Japan Nieu-Seeland dollar kan warmste valuta handel van 2014 Singapore8217s ekonomie treffers van 'n bult in die vierde kwartaal Japan minister volg Shinzo Abe oorlog heiligdom wees Indië kanselleer AgustaWestland helikopter orde Thai PM terug na Bangkok as protes konfrontasie wag China8217s fabriek groei stadiger, maar veerkragtig Sjina kon Iran olie-invoere Chinese handel brandstof bots met Mexikaanse dwelmkartel Nikkei in te samel by 25.000 hierdie Asiatiese mark agteros (Suid-Korea) kon skyn in 2014 en India8217s fiskale tekort raak 94 van teiken. Op Maandag, ten spyte van swakheid in afwagting van die huis verkoop, die Dow rose 0.2 tot 16.504. Gold gedaal van 15 tot 1196. Op Dinsdag, met min nuus, die Dow het die jaar op 0,4 tot 16.576 'n nuwe rekord hoogtepunt. Op Woensdag, die markte was gesluit vir New Years. Op Donderdag, ten spyte van goeie nuus vir die bou besteding en produksie, die Dow val -0,8 tot 16.441. Olie het 3-95,50. Op Vrydag, ten spyte van swak motorverkope vir Desember, die Dow rose 0.2 tot 16.469. Volgende Week8217s Kalender Die ekonomiese kalender vir volgende week is vol: Maandag Factory Bestellings, ISM Nie-Mfg indeks op Dinsdag Internasionale Handel, FedSpeak op Woensdag ADP Employment Report, OIE Petroleum Status Report, FOMC minute op Donderdag Weeklikse werkloosheidseise, FedSpeak en Vrydag werksituasie, FedSpeak. As die markte beweeg af, bly op die kantlyn of oorweeg Contra ETF. Vir Opsie spelers, is die verkoop van premie aangeraai. Die volgende ETF (DIA, verkenners uitgestuur en QQQ) bied 'n tegniese oorsig van die mark (en is ook 'n uitstekende opsie handel voertuie). Verteenwoordig die Dow Nywerhede (DIA), SampP500 (SPY), en Nasdaq 100 (QQQ). Die kaarte vir elke sluit uitsig vir Maandeliks, Weekliks (insluitend Prys kanale), en Daily (insluitend maandelikse Pivot punte) met MACD en Stogastiese aanwysers. Die spilpunte is: wit vir sentrale spilpunt geel vir R1 en S1 magenta vir R2 en S2 rooi vir R3 en S3. Die Dow Nywerhede (DIA) gesluit op 164,39. As die DIA druppels, dan is die volgende vlak van ondersteuning sal wees by 154,87 (weeklikse grafiek) die volgende vlak van groot weerstand is 165,51 (weeklikse grafiek). Die maandelikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe en versterking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die weeklikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe en versterking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die daaglikse grafiek dui op 'n lomp postuur (Down Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg af bo die oorkoop gebied. Die SampP500 (SPY) gesluit op 182,88. As die SPY druppels, dan is die volgende vlak van ondersteuning sal wees by 174,76 (weeklikse grafiek) die volgende vlak van groot weerstand is 184,69 (weeklikse grafiek). Die maandelikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die weeklikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die daaglikse grafiek dui op 'n lomp postuur (Down Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg af bo die oorkoop gebied. Die Nasdaq 100 (QQQ) gesluit op 86,64. As die QQQ druppels, dan is die volgende vlak van ondersteuning sal wees op 81,37 (weeklikse grafiek) die volgende vlak van groot weerstand is 87,96 (weeklikse grafiek). Die maandelikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die weeklikse grafiek dui op 'n lomp postuur (tot Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg bo die oorkoop gebied. Die daaglikse grafiek dui op 'n lomp postuur (Down Arrow) met die MACD positiewe maar verswakking, en die stogastiese beweeg af bo die oorkoop gebied. Oorsig Hierdie afgelope week die veel verwagte Santa Clause tydren het die markte vir nuwe rekord hoogtes, en die momentum sal na verwagting voortduur deur jaareinde op ligte volume. Ekonomiese nuus was positief, met 'n onverwagse 8230 Oorsig Die afgelope week het die Fed verras die markte (en 70 van die ekonome) deur die aankondiging van die begin van gepunt hierdie Januarie. Die markte skerp gestyg op die nuus van die beëindiging van die onsekerheid oor die begin 8230 Oorsig Die markte was af die afgelope week weens winsneming en hernude verwagtinge van gepunt volgende week. Die grootste daling in die markte plaasgevind Woensdag op nuus dat die Kongres 'n tweejaar-begroting, 8230 Oorsig Die afgelope week het die markte gevorderde weer nuwe hoogtepunte te maak sal goedkeur, te oorkom drie af dae in die week, veral Woensdag wanneer die FOMC minute was vrygestel veroorsaak dat die Dow daal 0.4. Met die 8230 Oorsig Die afgelope week het die markte weer gemaak nuwe hoogtepunte, ten spyte van gemengde ekonomiese data, insluitend teleurstellend 3de kwartaal flits groei skattings vir die Eurosone en Japan8217s groei skatting. Die goeie nuus dat die markte het gereageer op 8230 Oorsig Die markte is vandeesweek af gemeng, met die Dow en SampP500 en die Nasdaq, na aanleiding van die verwagte Fed beleid optrede van die behoud onveranderd tariewe, kwantitatiewe verligting en leiding (6.5 werkloosheid 2.5 inflasiekoers ). 8230 Oorsig Die markte die afgelope week het voortgegaan om hul klim hoër as vertraagde ekonomiese data is vrygestel, beter as wat verwag is Chinese vervaardiging data, en 'n paar gunstige verdienste winste (veral Microsoft). Die fokus vir die volgende week is op 8230 Oorsig Die afgelope week was lig op ekonomiese nuus as gevolg van die voortgesette regering afsluit, sodat die fokus op enige moontlike vordering gemaak in die opening van die regering en die verhoging van die skuld plafon. Ook verwikkelinge by die 8230 Oorsig Die afgelope week die middelpunt van die aandag is nie die Fed taps (verwag nou om plaas te vind na die nuwe Fed voorsitter is in-plek) was dit fiskale beleid (of die gebrek daaraan) soos almal gekyk Kongres 8230 Oorsig die afgelope week het die groot nuus was die FOMC8217s besluit om nie bate aankope van 85000000000 maandelikse taps. Hierdie besluit het uitgekom Woensdagmiddag, en die markte, wat 'n 10000000000 maandelikse 8230 Hier verwag het is 'n voorbeeld van hoe 'n mens ons nuusbrief inligting kan gebruik om te bereik 3100 in net 5 dae. Ons lede kry weeklikse kennisgewings oor wat om te kyk vir. Sommige strategieë word ook geplaas op 8230 Vir 'n lys van maatskappy verslagdoening verdienste vir 20 September, 2011. Klik Hier sal ek kyk na die kleinhandel nommers vir Adobe en Oracle om te sien of Tech Rally sal voortgaan.


No comments:

Post a Comment