Tuesday, October 25, 2016

Optionshouse 150 Gratis Ambagte

OptionsHouse Review 8211 Die Voor-en nadele Die I8217ve was 'n lang tyd gebruiker van die Optionshouse platform, wat my gelei het tot hierdie Optionshouse resensie te skryf. Ek het eers oopgemaak 'n Optionshouse rekening meer as 5 jaar gelede. Die platform was eintlik relatief nuwe destyds, en veroorsaak heeltemal die oproer in die aanlyn makelaars ruimte te danke aan die lae pryse. Op die oomblik, is die meeste aanlyn makelarye laai 10 of meer in kommissies per handel. Sommige is nog steeds probeer om te kry tot 40 per handel. (Crazy) Optionshouse bekendgestel laekoste-transaksies vir minder as 5, en regtig sit afwaartse druk op die prys van online makelaars. Hulle besluit om 'n lae-koste aanbied, hoë-gehalte makelaarsdienste gelei tot 'n definitiewe oorwinning vir individuele beleggers soos ek en jy I. Verder het hulle 'n lekker platform en uitgerol verskeie gratis funksies. Dit het gelei tot wat die top Barron8217s Options Trading platform vir 'n paar jaar agtereenvolgens (bron). Optionshouse Fooie: Dit is die teken vir Optionshouse, en die primêre rede waarom ek gekies het om dit te gebruik in die eerste plek. Fooie is steeds vuil hier goedkoop in vergelyking met ander makelaarsfirmas. Soos jy kan sien uit die grafiek, hier is die algemene gelde vir beurs: In Daarbenewens is daar geen werklike koste verbonde aan 'n rekening en jy don8217t het tot 'n minimum balans te handhaaf. As jy 'n makelaar nodig het om te help met ambagte, daar is 'n 25 addisionele fooi. Optionshouse Review Voor: lae koste. Soos ek reeds genoem, Optionshouse is steeds die goedkoopste firma bied individuele voorraad ambagte. Ton van die beskikbare rekeninge. Individuele, Gesamentlike, Korporatiewe, Tradisionele IRAS, Roth IRAS, September IRAS, UTMA, UGMA, trusts, vennootskappe, Belegging Clubs, en Opvoedkundige IRAS is almal beskikbaar. Ordentlike Customer Service. Sommige het goeie resultate met hul selfoon ondersteuningsdiens aangemeld is, en die verteenwoordiger aan die ander kant eintlik geweet genoeg om behulpsaam te wees. E-pos en online chat kan saai, wat blyk die geval oral deesdae wees. Algehele, dit is beskikbaar om te praat as jy hulp met iets nodig, maar 'n paar lesers het 'n lang genoem wag tye. Gratis virtuele Handelsrekening. Wanneer jy die eerste keer 'n rekening oop te maak, kan jy kies om 'n virtuele rekening te finansier. Ja, it8217s soos monopolie geld en jy kan spandeer dit egter jy wil. It8217s nie vreeslik nuttig, maar ek het gedink dit was groot pret om te gebruik voordat ek enige werklike geld te spandeer het. Gratis drup / Dividend herbelegging. Jy kan outomaties herbelê dividende op alle aandele en fondse vir gratis. Dit is werklik 'n mooi eienskap. Platform bruikbaarheid. Ek vind die platform redelik maklik om te navigeer en gebruik. It8217s nie moeilik om te soek, maak 'n handelsmerk, ens Gratis Streaming Aanhalings. Dit isn8217t baanbrekerswerk maar sommige makelaars vra vir dit. Lae minimum begindeposito: Dit kos net 1000 om 'n standaard OptionsHouse rekening oop te maak. Robuuste platform vir Toekomsnavorsing / Options. Handel, te kanselleer, of bestellings met 'n klik te verander. Optionshouse Review Nadele: Mutual Fondse. Die prys is 'n boete op net minder as 10, maar ek wouldn8217t die diens gebruik te maak. Hulle bied 'n beperkte aantal geen las onderlinge fondse wat regtig nodig verbeter. As dit nie, moet alle onderlinge fonds transaksies gemaak word oor die telefoon. As jy wil onderlinge fondse handel, open 'n rekening by Vanguard gratis. Jy sal baie beter daaraan toe wees. Navorsing en kaarte. Die beskikbaar vir die belegger inligting is baie beperk op Optionshouse. Hulle don8217t skaars bied 'n navorsing en die kartering is baie beperk. Ek wouldn8217t veel hier verwag. Goedkoop Voorrade. As 'n voorraad ambagte onder die 2,00 prys punt dan sal jy nodig het om 'n bykomende 0,005 per aandeel op die handel te voeg. Shouldn8217t saak veel tensy you8217re op soek na baie goedkoop voorrade. Beperk Na ure handel. Sommige makelaars toelaat handel totdat 08:00 Oos. Optionshouse laat bedrywe tot 05:00 Oos. Befondsing tydperk. As jy geld in jou makelaar rekening, die oordrag vind gewoonlik 3 werkdag. Mense is lief vir om te kla hieroor, maar ek don8217t regtig sien die groot probleem. Hierdie keer raam is redelik algemeen vir finansiële transaksies. Ongeag, shouldn8217t jy verwag onmiddellike ambagte. Optionshouse Review Opsomming: As jy wil 'n paar individuele aandele of ETF koop vir jou portefeulje, Optionshouse is waarskynlik jou goedkoopste opsie. Hulle bied 'n goeie diens vir die pryse. Nie volmaak nie, en nie 'n een-stop-shop vir my, maar 'n goeie makelaar platform te hê en te gebruik. Op die oomblik is, OptionsHouse bied 'n beperkte tyd deal aan ons lesers 8211 gratis ambagte vir die eerste 60 dae na die befondsing en die opening van 'n rekening. As you8217re belangstel, gryp 'n OptionsHouse rekening om jou gratis 60 dag handel aanbod ontvang. What8217s jou neem op my Optionshouse review Het jy die diens gebruik so ver as wat ek weet, hulle doen 'n marge rekening by verstek, maar moenie kyk krediet. want wat gebeur as jy 25 van jou dag handel aankoop don8217t het, sal dit jou 'n marge oproep gee, en dan óf jou dwing om jou bates te likwideer of te verkoop. Dit sê vir jou hoeveel marge wat jy het. tipies fondse 3 werksdae om te verkoop en terug te keer na 'n handel status. sodat hulle jou laat dat verhandeld leen En intussen het. maar jy moet nog steeds 25 van die koste. maar it8217s nie 'n ware krediet rekening. tensy jy voltyds of 'n kort handel rekening te doen. dan kan hulle baie goed doen 'n krediet beheer. tot dusver blyk dit dat hulle net wil hê jy in soveel skuld as moontlik om te gaan. Ek het gesien hoe plekke te bied tot 5 miljoen in marge lyne. Maar kort handel, is die pad om te gaan in 'n negatiewe mark. jy kan jou makelaar leen jy 100 aandele (10 elk), en wanneer jy weet dat hulle 7,50 later sal wees, jy dieselfde aandele verkoop terug na die makelaar. en sak 250bucks per transaksie. omdat it8217s nie hul aandele nie. die aandele is in limbo tipies, hoe ek dit sien. as niemand hulle koop, hulle is nog steeds daar. maar wat jy doen leen hulle vir 'n kort tyd. maar as die voorraad styg, verloor jy groot. en hulle sal dieselfde aandele teen 'n hoër koste, wat beteken dat jy dit eet vereis. maar daar is 'n kort verhouding op Yahoo Finansies, in my voorraad kolomme Ek het die kort verhouding. tipies as it8217s n hoë kort, dit beteken daar is 'n baie aksie. kort verkoop verhoog volume en likiditeit. maar alles wat is 'n ander storie. jy kan dit alles en meer te doen by opsie huis. Ek maak beide rekeninge by TD Ameritrade en O, maar as ek 'n handel vraag wat ek gebruik gewoonlik die TD Ameritrade platform, aangesien hulle dieselfde dag e-pos, en jy beantwoord. Ek het gesien hoe opsie huis neem 3-4 weke op 'n vraag te beantwoord. Ek wouldn8217t dit aanbeveel om 'n nuwe beginner met nie 'n hele klomp geld. Opsies huis bied nul onderwys. So vir ervare handelaars of ten minste mense wat 'n bietjie ervaring dit is 'n groot as gevolg van lae koste. Ek is lief vir opsies huis en sal dit aanbeveel vir enigiemand met ondervinding. Maar ek sou raai die gebruik van 'n firma soos Scottrade of TD Ameritrade vir die eerste keer 'n jaar en kyk en lees al hul opvoedkundige materiaal, selfs aftrek en ontmoet met die makelaar en neem kantoor lesse, gratis. Die keuse van makelaar moet gebaseer wees op fooie, omdat hulle almal te voorsien dieselfde diens 8211 die verhandeling van sekuriteite. Daar is eindelose hoeveelhede van opvoedkundige materiaal aanlyn, beskikbaar vir gratis. Dankie Jacob Ek het 'n TradeMonster rekening, wat deur OptionsHouse het verkry, maar net oorgedra die rekening te Motif. Op Motif jy kan 2-30 aandele verhandel op 'n slag vir 10, maar kan ook die handel 1 voorraad vir 4,95, dieselfde as OptionsHouse, dink ek. Behalwe goedkoop opsies kontrakte (wat ek don8217t pla met want ek don8217t verstaan) en dividend herbelegging by optionshouse, wat is die voordele om 'n rekening met 'n plek soos OptionsHouse oor Motif Motif is ontwerp vir beleggers met 8220ideas8221 en 8220causes8221 maar couldn8217t dit ook werk net so goed vir 'n man wat net wil regtig goedkoop ambagte wat sou cool wees om te sien is 'n Verbetering vs Wealthfront hersiening en 'n Motif vs afslag Makelaars resensie as jy geneig voel. Sedert hulle almal het gloeiende resensies, en omdat ek 'n vermoede dat vir my Wealthfront en Motif klop Verbeterings en afslag makelaars loshande, I8217m 'n harde tyd te ekstrapoleer of 'n mens is beter vir 'n paar mense en die ander 'n beter vir ander, en of OptionsHouse net aantreklik lyk in vergelyking met die 10-20 / per handel mense wat don8217t weet Motif8217s moontlikhede. Dankie hey Jakob, Ek is kinda nuut hier in optionshouse. Ek het onlangs open 'n nuwe acct maar can8217t die blad geld oordrag vind, ek beplan is om fondse oor te dra met behulp van bedraad oordrag via bank acct egter ek het 'n harde tyd om dit te vind, so as jy my kan help. dit sal wonderlik wees. dankie. Die diens is nie goed nie. Maar afgesien van wat ek graag optionshouse I8217m bly ek het saam met hulle ek is lief vir die verhandelingsplatform, en die tutoriale is regtig 'n goeie. Maar as jy probleme met jou rekening het om gereed te wees vir 'n hoofpyn wat handel oor hul swak kliëntediens. Ek het my ingeskryf 2 weke gelede en nog can8217t handel Ek hou afluister, maar nog steeds niks. I8217ve alles they8217ve gevra van my te doen. Ivan, jammer om te hoor oor die kwessies wat jy met. Ek haven8217t gehoor baie stories oor 2 weke vertragings, so ek wonder wat presies het deurmekaar met jou rekening. Sou jy aanbeveel Optionshouse na 'n nuwe, met sê rondom 1-2K te belê Daar is so baie opsies wat daar is dat dit oorweldigend kan wees. Na maande van rondkyk, ek hou terug na Optionshouse kom. Ek wil ook die opstel van 'n Vanguard SampP 500 ETF, sodat die beste sou wees om twee verskillende rekeninge Een met OH en een met Vanguard oop Ook een van die rekening is oop moet ek onmiddellik belê of kan ek rondkyk en kry vertroud is met die webwerf eerste is ek net groot op die neem van my tyd, maar om dinge te doen korrek. Dankie vir enige insette As jy wil 'n individu voorraad of ETF koop, ja Optionshouse is 'n goeie opsie en die goedkoopste makelaars. Jy kan ook oop te stel 'n rekening by Vanguard vir hul spesifieke ETF. Trouens, that8217s wat ek gedoen het. Ek het rekeninge by beide maatskappye. Jy kan ook jou tyd in beslag neem en kyk rond. Beste van luckOptionsHouse vs TD Ameritrade Review Handel gratis vir 60 dae met balans van 5000 of meer Gebruik promosiekode 60FREE by die opening van die rekening Gratis virtuele handel rekening verwysings sal jy verdien 30 gratis ambagte of 150 Amazon geskenk kaart OptionsHouse sal terugbetaal tot 100 van ACAT wanneer jy 'n rekening van minstens 5,000 te dra en gebruik Promo Kode: ACAT100REFUND Options handelaars kan ook betaal 'n basis fooi van 8,50 0,15 per kontrak Handel gratis vir 60 dae te kry tot 600 kontant ontvang Bonus: moet rekening word wat befonds is binne 60 dae en bly oop met 'n minimum befondsing wat nodig is vir deelname aan die aanbod vir ten minste 12 maande ontvang Kommissie-Free Trade: Nuwe rekening moet befonds word met 3000 of meer. Maksimum van 500 kommissie-vrye handel, om binne 60 dae na rekening befondsing word Praat met 'n belegging-adviseur oor jou portefeulje gratis rekening bied 60 dae van gratis ambagte rekening bied 100 bonus as meer as 25.000 in bates, 300 bonus as meer as 100,000 in bates, en 600 bonus as meer as 250,000 in bates Disclaimer: NerdWallet streef daarna om sy inligting korrek te hou en op datum is. Hierdie inligting kan anders as wat jy sien wanneer jy 'n finansiële instelling, diensverskaffer of spesifieke produkte webwerf besoek. Alle finansiële produkte, inkopies produkte en dienste word aangebied sonder enige waarborge. Daarbenewens kan hierdie webwerf vergoed deur derde party adverteerders. Maar die resultate van ons finansiële dienste gereedskap, blog inhoud en resensies is gebaseer op objektiewe analise. Vir meer inligting, besoek gerus ons Advertiser Openbaarmaking. NerdWallet InvestingOptionsHouse vs Etrade Review Handel gratis vir 60 dae met balans van 5000 of meer Gebruik promosiekode 60FREE by die opening van die rekening Gratis virtuele handel rekening verwysings sal jy verdien 30 gratis ambagte of 150 Amazon geskenk kaart OptionsHouse sal terugbetaal tot 100 van ACAT wanneer jy dra 'n rekening van minstens 5000 en gebruik Promo Kode: ACAT100REFUND Options handelaars kan ook betaal 'n basis fooi van 8,50 0,15 per kontrak Kommissie-vrye handel vir 60 dae plus tot 2500 in kontant bonusse kontantbonus: geldig vir een nuwe E - Trade rekening befonds is binne 45 dae van rekening opening met deposito wat nodig is vir bonus aanbod Kry kontantbonus: geldig vir een nuwe E-Handel rekening befonds is binne 45 dae van rekening opening met deposito wat nodig is vir bonus aanbod rekening bied 60 dae van gratis ambagte rekening bied 200 bonus as meer as 25.000 in bates, 300 bonus as meer as 100,000 in bates, 600 bonus as meer as 250,000 in bates en 1200 bonus as meer as 500,000 in bates Disclaimer: NerdWallet streef daarna om sy inligting korrek te hou en op datum is. Hierdie inligting kan anders as wat jy sien wanneer jy 'n finansiële instelling, diensverskaffer of spesifieke produkte webwerf besoek. Alle finansiële produkte, inkopies produkte en dienste word aangebied sonder enige waarborge. Daarbenewens kan hierdie webwerf vergoed deur derde party adverteerders. Maar die resultate van ons finansiële dienste gereedskap, blog inhoud en resensies is gebaseer op objektiewe analise. Vir meer inligting, besoek gerus ons Advertiser Openbaarmaking. NerdWallet InvestingOptionsHouse Review w. 500 Gebruikers Resensies OptionsHouse, OptionsThis en OptionsThat. So baie opsies makelaars huise wat verwarrend keuses vir ons almal beteken. Anders as met OptionsHouse bevordering kodes (sien onder vir hulle), hoe dit makelaar te kry om hulle te onthou Hoe gaan dit met 4,95 per voorraad handel te begin vir 'n beperkte tyd, OptionsHouse bied nuwe kliënte tot 1000 in 'n vrye kommissie ambagte in die eerste 60 dae nadat jy finansier jou rekening met 'n minimum van 5000. That8217s 'n baie vrye geld. Dit is slegs beskikbaar via die spesiale skakel sodat don8217t gebruik 'n ander een op die bladsy: Klik Hier om Sluit aan vir 'n OptionsHouse rekening Die aanbod Kode is: 1000 en u mag hê om die bevordering kode in te tik om in aanmerking te kom. Daar is ook ander Optionshouse Promotions hieronder, so check dit uit nadat jy die hersiening te lees. Fooie Kom Eerste That8217s nie 'n tikfout. Oor op OptionsHouse. voorraad ambagte is net 4,95 maak nie saak wat. Wanneer 'n maatskappy geld kan maak met pryse soos hierdie, is dit regtig laat jou wonder hoeveel geld ander premie aandelemakelaars maak af van ons. Onlangs het OptionsHouse opgedateer sy opsies kommissie struktuur. Die bedrywe is nou 4,95 0,50 per kontrak. As jy een van daardie mense wat net wil om jouself te koop 'n paar beskerming, jy is baie gelukkig met hierdie verandering. Ander Fooie Here8217s sommige van die ander gelde van die opsies makelaar. Presies wat ek graag wou sien. Geen onderhoud fooie, geen minimum vereistes van die handel en as ek ooit hulp wil,-makelaar bygestaan ​​ambagte is 25. OptionsHouse Interface By soek na die rekening, het ek gevind dat die koppelvlak is baie soos die professionele handel platforms van die hoër kant makelaars vir professionele handelaars. Binne die hoof skerm, kan jy 'n opsomming rekening sien, haal opkyk, sodat status, posisie, en gedetailleerde inligting oor die spesifieke effekte. Webinars en seminare I8217ve begin om regtig baie lief vir die onderwys dat hierdie makelaars verskaf en OptionsHouse is geen uitsondering nie. It8217s voor die hand liggend dat die company8217s kundigheid is in die handel opsies, want al die webinars is gekonsentreer in daardie gebied, maar ek verwag dat dit uit te brei na-beurs en ander vakke in die toekoms. Don8217t Onderskat Hulle Terwyl baie van julle nie oor hierdie makelaars kan gehoor het, dit lyk asof hulle om hul sake agtermekaar het. Trouens, Barron8217s Online Broker Survey ingedeel hulle hoogs in die handel ervaring, klop uit die hou van thinkorswim, optionsXpress, ETrade en Charles Schwab. Gevolgtrekking OptionsHouse regtig my bloed vloei as gevolg van sy uiters lae handel fooie. Is dit SIPC versekerde Check. Is daar 'n goeie woord daar buite Nog 'n tjek. Die verandering van makelaars is werklik 'n probleem al is, maar net soos die ander, hulle bereid is om my te vergoed vir tot 100, wat genoeg is om te beweeg van pretty much enige instansie. Hmm8230 besluite besluite neem. Maar julle, there8217s werklik geen regte antwoord, maar I8217d sê dat 3,95 voorraad ambagte is genoeg rede vir jou om ten minste gee dit 'n toetslopie. OptionsHouse Bevordering Kode Hier is die huidige promosies vir hierdie makelaar. As jy inteken, tik in die promo kodes soos hieronder getoon. Wie is OptionsHouse In elk geval Om eerlik te wees, een van die eerste reaksie wat ek gehad het toe iemand my vertel OptionsHouse was: 8220Who8221 ek daarna om 'n bietjie navorsing te doen en here8217s wat ek uitgevind: OptionsHouse is regtig OptionsHouse, LLC en is die eiendom van PEAK6 beleggings, LP die company8217s hoofkwartier is in Chicago, die tuiste van die Chicago Board of Trade. Die moedermaatskappy het in die opsies en afgeleide handel besigheid vir die jaar, en is eintlik een van Chicago8217s 101 beste en helderste maatskappye om voor te werk. Voordat jy die sprong al neem, maak seker dat jy lees oor die kwessies ander mense is met voordat jy teken met hulle. 'N Paar lief OptionsHouse, terwyl ander resensente don8217t. Neem jou hele toetsrit 'n realistiese gevoel vir hoe die makelaar will work for you, maar neem kennis van jou peer8217s ervarings first. Save geld en in kennis gestel word. CreditDonkey is 'n aandelemakelaar vergelyking en finansiële opvoeding webwerf. Hierdie webwerf word moontlik gemaak deur finansiële verhoudings met uitreikers en 'n paar van die produkte en dienste op hierdie webwerf genoem. Advertiser Disclosure8224 OptionsHouse vs ETRADE OptionsHouse is 'n koste-effektiewe verhandelingsplatform vir ervare beleggers. Hoe vergelyk dit met ETRADE Lees hieronder ons vergelyking tabel. OptionsHouse bied voorraad verhandel teen 4,95 per handel en handel opsies te 4,95 plus 0,50 per kontrak. Terwyl ETRADE bied voorraad verhandel teen 9,99 per handel en 118 kommissie gratis ETF. Daar is 'n 500 minimum deposito, geen onderhoud fooi en nie onaktiwiteit fooi. Vergelyk OptionsHouse met ETRADE, side-by-kant. Lees verder vir 'n in-diepte kyk, insluitend graderings, resensies, voor-en nadele. Oor CreditDonkeyreg CreditDonkey is 'n aandelemakelaar vergelyking webwerf. Ons publiseer data-gedrewe analise om jou te help geld spaar amp maak vaardig finansiële besluite. Redaksionele Nota: Enige menings, ontleed, resensies of aanbevelings wat op hierdie bladsy is dié van die skrywers alleen, en het nie hersien is, goedgekeur of andersins deur enige kredietkaart gemeenskap onderskryf. 8224Advertiser Openbaarmaking: Die kaart bied wat op hierdie webwerf verskyn is van maatskappye waaruit CreditDonkey ontvang vergoeding. Dit vergoeding kan raak hoe en waar produkte verskyn op hierdie webtuiste (insluitend, byvoorbeeld, die volgorde waarin hulle verskyn). CreditDonkey sluit nie al die maatskappye of alle aanbiedinge wat beskikbaar mag wees in die markplek. Sien die uitreikers aanlyn aansoek vir besonderhede oor terme en voorwaardes. Redelike pogings aangewend word om akkurate inligting te handhaaf. Dit is egter al die inligting aangebied sonder waarborg. As jy kliek op die Pas Nou knoppie jy kan kyk na die terme en voorwaardes van die uitreikers webwerf. CreditDonkey nie jou individuele omstandighede ken en verskaf inligting vir slegs algemene opvoedkundige doeleindes. CreditDonkey is nie 'n plaasvervanger vir, en moet nie gebruik word as, professionele regs-, krediet of finansiële advies. Jy moet jou eie professionele adviseurs raadpleeg vir sodanige advies. afskrif 2016 CreditDonkey


No comments:

Post a Comment