Friday, October 14, 2016

Multilaterale En Multi Laterale Handel Stelsel En Die Wetlike Raamwerk

Ooreenkoms Wêreldhandelsorganisasie Marrakesh tot stigting van die World Trade Organization Die tekste opgeneem in hierdie artikel nie die wetlike status van die oorspronklike dokumente wat toevertrou en gehou by die WHO sekretariaat in Genève. GT artikel Ek Instelling van die Organisasie GT Artikel II Omvang van die WHO GT Artikel III funksies van die WHO GT Artikel IV struktuur van die WHO GT Artikel V Betrekkinge met ander organisasies GT Artikel VI Die sekretariaat GT Artikel VII Begroting en Bydraes GT Artikel VIII Status van die WHO GT artikel IX besluitnemingsproses GT Artikel X Wysigings GT Artikel XI Original Lidmaatskap GT Artikel XII aanwins GT Artikel XIII Nie Aansoek van multilaterale handelsooreenkomste tussen Besondere Lede GT Artikel XIV aanvaarding, inwerkingtreding en Deposito GT artikel XV Onttrekking GT Artikel XVI Diverse Bepalings die partye tot hierdie ooreenkoms, erken dat hul verhoudings in die gebied van handel en ekonomiese strewe moet gedoen word met die oog op die verhoging van lewenstandaarde, verseker volle indiensneming en 'n groot en steeds groeiende volume van die werklike inkomste en effektiewe vraag en die uitbreiding van die produksie van en handel in goedere en dienste, terwyl toelaat vir die optimale benutting van die hulpbronne worldrsquos in ooreenstemming met die doel van volhoubare ontwikkeling, op soek na beide om te beskerm en te bewaar van die omgewing en om die middel om dit te doen in 'n verhoog wyse wat in ooreenstemming met hul onderskeie behoeftes en bekommernisse op verskillende vlakke van ekonomiese ontwikkeling, verder Erken dat daar behoefte aan positiewe pogings om te verseker dat ontwikkelende lande, en veral die minste ontwikkel onder hulle, verseker 'n aandeel in die groei in internasionale handel in ooreenstemming met die behoeftes van hul ekonomiese ontwikkeling, begerig om by te dra tot hierdie doelwitte deur die aangaan van wedersydse en wedersyds voordelige reëlings gerig word aan die aansienlike vermindering van tariewe en ander hindernisse om handel te dryf en om die uitskakeling van diskriminasie behandeling in internasionale handelsbetrekkinge, opgelos. Daarom, om 'n geïntegreerde, meer lewensvatbaar en duursame multilaterale handelstelsel wat ook die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel, die resultate van die verlede handel liberalisering pogings te ontwikkel, en al die resultate van die Uruguay-ronde van multi-laterale handel onderhandel, vasbeslote om die basiese te bewaar beginsels en om die doelwitte onderliggende hierdie multilaterale handelstelsel te bevorder, soos volg ooreen: Artikel ek terug na bo Instelling van die Organisasie die wêreld handel Organisasie (hierna die WTO) word hierby ingestel. Artikel II Terug na bo Omvang van die WHO 1. Die WHO sal die algemene institusionele raamwerk vir die optrede van handelsbetrekkinge tussen sy lede in sake wat verband hou met die ooreenkomste en gepaardgaande regsinstrumente voorsien ingesluit in die bylae tot hierdie ooreenkoms. 2. Die ooreenkomste en gepaardgaande regsinstrumente ingesluit in die bylae 1. 2 en 3 (hierna multilaterale handelsooreenkomste) is 'n integrale deel van hierdie ooreenkoms, bindend op alle lede. 3. Die ooreenkomste en gepaardgaande regsinstrumente in aanhangsel 4 (hierna 147Plurilateral Handel Agreements148) is ook deel van hierdie ooreenkoms vir lede wat hulle aangeneem het, en is bindend op die lede. Die multi-laterale Handelsooreenkomste nie óf verpligtinge of regte vir Lede wat hulle aangeneem het te skep. 4. Die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel 1994 soos uiteengesit in aanhangsel 1A (hierna GATT 1994) regtens afsonderlik van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel, gedateer 30 Oktober 1947, om die slot akte Goedkeuring aan die einde van geannekseer die tweede sessie van die Voorbereidende Komitee van die Verenigde Nasies se Konferensie oor Handel en Employment, soos daarna reggestel, gewysig of verander (hierna 147GATT 1947148). Artikel III Terug na bo funksies van die WHO 1. Die WHO sal die implementering, administrasie en bedryf te fasiliteer, en verder die doelwitte van hierdie Ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste, en sal ook die raamwerk vir die implementering, administrasie en bedryf van die multi-laterale Handelsooreenkomste. 2. Die WHO sal die forum te verskaf vir onderhandelinge tussen sy lede met betrekking tot hul multilaterale handel verhoudings in aangeleenthede wat onder die ooreenkomste in die bylae tot hierdie ooreenkoms. Die WHO kan ook 'n forum vir verdere onderhandelinge tussen sy lede met betrekking tot hul multilaterale handel verhoudings, en 'n raamwerk vir die implementering van die resultate van sodanige onderhandelinge, soos bepaal word deur die ministeriële konferensie. 3. Die WHO sal dien verstande op Reëls en prosedures die beslegting van geskille (hierna die 147Dispute Settlement Understanding148 of 147DSU148) in aanhangsel 2 van hierdie ooreenkoms te administreer. 4. Die WHO sal die Trade Policy Review Mechanism (hierna die 147TPRM148) voorgeskryf in aanhangsel 3 van hierdie ooreenkoms te administreer. 5. Met die oog op die bereiking van groter samehang in wêreldwye ekonomiese beleidsformulering, sal die WHO waar nodig saam met die Internasionale Monetêre Fonds en die Internasionale Bank vir Heropbou en Ontwikkeling en sy geaffilieerde liggame. Artikel IV terug na topstruktuur van die WHO 1. Daar is 'n ministeriële konferensie wat bestaan ​​uit verteenwoordigers van al die lede, waarvan ten minste een keer vergader elke twee jaar. Die ministeriële konferensie sal uit te voer die funksies van die WHO en aksies wat nodig is om hierdie effek te neem. Die ministeriële konferensie sal die gesag om besluite oor alle sake te neem onder enige van die multilaterale handelsooreenkomste, indien wel deur 'n lid versoek, in ooreenstemming met die spesifieke vereistes vir besluitneming in hierdie ooreenkoms en in die betrokke ooreenkoms multi-laterale handel het. 2. Daar moet 'n Algemene Raad bestaan ​​uit verteenwoordigers van al die lede, wat as toepaslik sal ontmoet. In die intervalle tussen vergaderings van die ministeriële konferensie, sal sy funksies uitgevoer word deur die Algemene Raad. Die Algemene Raad sal ook uit te voer die funksies wat deur hierdie Ooreenkoms aan hom opgedra. Die Algemene Raad sal sy Reglement vestig en te keur die Reglement vir die Komitees waarvoor in paragraaf 7. 3. Die Algemene Raad as toepaslik sal belê om die verantwoordelikhede van die geskille waarvoor in die Dispuutbeslegting Verstandhouding te kom. Die geskille mag sy eie voorsitter het en sodanige Reglement vestig as wat hy nodig ag vir die vervulling van daardie verantwoordelikhede. 4. Die Algemene Raad sal belê as wat toepaslik is vir die verantwoordelikhede van die Trade Policy Review Liggaam waarvoor in die TPRM ontslaan. Die Trade Policy Review Liggaam kan sy eie voorsitter het en sodanige Reglement vestig as wat hy nodig ag vir die vervulling van daardie verantwoordelikhede. 5. Daar sal 'n Raad vir die handel in goedere, 'n Raad vir handel in dienste en 'n Raad vir die handel aspekte van die intellektuele eiendom (hierna die 147Council vir TRIPS148), wat onder die algemene leiding van die sal werk algemene Raad. Die Raad vir die handel in goedere sal die funksionering van die multilaterale handelsooreenkomste in aanhangsel 1A toesig. Die Raad van Handel in Dienste sal die funksionering van die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (hierna 147GATS148) toesig te hou. Die Raad vir TRIPS sal die werking van die ooreenkoms oor handel-verwante aspekte van intellektuele eiendomsregte toesig (hierna die 147Agreement op TRIPS148). Hierdie rade sal uit te voer die funksies aan hulle wat deur hul onderskeie ooreenkomste en deur die Algemene Raad. Hulle sal hul onderskeie Reglement onderwerp te vestig om die goedkeuring van die Algemene Raad. Lidmaatskap in hierdie rade sal oop wees vir verteenwoordigers van alle lede. Hierdie rade sal soos nodig aan hul funksies uit te voer. 6. Die Raad vir die handel in goedere, die Raad vir handel in dienste en die Raad vir TRIPS sal filiaal liggame te vestig as wat nodig is. Hierdie filiaal liggame sal hul onderskeie Reglement onderwerp te vestig om die goedkeuring van hul onderskeie rade. 7. Die ministeriële konferensie sal 'n komitee te stig oor Handel en Ontwikkeling, 'n Komitee oor balans van die betalingsbalans Beperkings en 'n Komitee oor die begroting, Finansies en Administrasie, wat die werksaamhede aan hulle wat deur hierdie ooreenkoms en deur die multi-laterale handel sal uit te voer ooreenkomste, en enige bykomende funksies aan hulle wat deur die Algemene Raad, en kan sodanige addisionele Komitees te vestig met sulke funksies as wat hy geskik ag. As deel van sy werksaamhede, sal die Komitee oor Handel en Ontwikkeling van tyd tot tyd hersien die spesiale bepalinge in die multilaterale handelsooreenkomste ten gunste van die minder ontwikkelde land Lede en rapporteer aan die Algemene Raad vir gepaste optrede. Lidmaatskap in hierdie komitees sal oop wees vir verteenwoordigers van alle lede. 8. Die liggame voorsien in die multi-laterale Handelsooreenkomste sal uit te voer die funksies wat aan hulle toegewys Die ooreenkomste en sal funksioneer binne die institusionele raamwerk van die WHO. Hierdie liggame sal die algemene raad in kennis gestel van hul aktiwiteite op 'n gereelde basis te hou. Artikel V Terug na bo Betrekkinge met ander organisasies 1. Die Algemene Raad sal gepaste reëlings vir effektiewe samewerking met ander internasionale organisasies wat verantwoordelikhede met betrekking tot dié van die WHO het maak. 2. Die Algemene Raad kan gepaste reëlings vir konsultasie en samewerking met betrokke by sake wat verband hou met dié van die WHO nie-regeringsorganisasies te maak. Artikel VI Terug na bo Die sekretariaat 1. Daar is 'n sekretariaat van die WHO (hierna die sekretariaat) onder leiding van 'n direkteur-generaal. 2. Die ministeriële konferensie sal die Direkteur-generaal aan te stel en regulasies voorskryf wat die magte, pligte, diensvoorwaardes en ampstermyn van die Direkteur-generaal aan te neem. 3. Die Direkteur-generaal moet die lede van die personeel van die sekretariaat en hul pligte en diensvoorwaardes te bepaal in ooreenstemming met die ministeriële konferensie aangeneem regulasies. 4. Die verantwoordelikhede van die Direkteur-generaal en van die personeel van die sekretariaat sal uitsluitlik internasionale karakter. In die uitvoering van hul pligte, sal die Direkteur-generaal en die personeel van die sekretariaat nie soek of aanvaar hulle instruksies van enige regering of enige ander gesag buite die WHO. Hulle sal weerhou van enige optrede wat nadelig kan besin oor hul posisie as internasionale amptenare. Die lede van die WHO sal die internasionale karakter van die verantwoordelikhede van die Direkteur-generaal en van die personeel van die sekretariaat te respekteer en sal nie probeer om hulle te beïnvloed in die uitvoering van hul pligte. Artikel VII Terug na bo begroting en Bydraes 1. Die Direkteur-generaal moet op die begroting, Finansies en Administrasie die jaarlikse begroting raming en die finansiële state van die WHO om die Komitee aan te bied. Die Komitee oor die begroting, Finansies en Administrasie sal die jaarlikse begroting raming en die finansiële state wat deur die Direkteur-generaal te hersien en aanbevelings daaroor aan die Algemene Raad. Die jaarlikse begroting raming is onderworpe aan goedkeuring deur die Algemene Raad. 2. Die Komitee oor die begroting, Finansies en Administrasie sal stel om die finansiële regulasies Algemene Raad wat sal insluit bepalings uiteensit: (a) die omvang van bydraes toedeling van die koste van die WHO onder sy lede en (b) die maatreëls wat geneem moet word ten opsigte van Lede agterstallig. Die finansiële regulasies, moet gebaseer wees, sover prakties moontlik, op die regulasies en praktyke van die GATT 1947. 3. Die Algemene Raad sal die finansiële regulasies en die jaarlikse begroting raming deur 'n tweederde-meerderheid wat bestaan ​​uit meer as die helfte van die lede van aan te neem die WHO. 4. Elke lid sal stiptelik by te dra tot die WHO sy aandeel in die uitgawes van die WHO in ooreenstemming met die deur die Algemene Raad finansiële regulasies. Artikel VIII Terug na bo Status van die WHO 1. Die WHO sal regspersoonlikheid hê en sal deur elkeen van sy lede soos regsbevoegdheid word verleen as vir die uitoefening van sy funksies nodig mag wees. 2. Die WHO moet verleen deur elkeen van sy lede sulke voorregte en immuniteite wat nodig is vir die uitoefening van sy funksies is. 3. Die amptenare van die WHO en die verteenwoordigers van die lede sal op soortgelyke wyse moet word deur elkeen van sy lede sulke voorregte en immuniteite wat nodig is vir die onafhanklike uitoefening van hul funksies in verband met die WHO is. 4. Die voorregte en immuniteite verleen moet word deur 'n lid van die WHO, sy amptenare, en die verteenwoordigers van die lede sal wees soortgelyk aan die voorregte en immuniteite uiteengesit in die Konvensie oor die Voorregte en Immuniteite van die gespesialiseerde agentskappe, goedgekeur deur die algemene Vergadering van die Verenigde Nasies op 21 November 1947. 5. die WHO kan 'n hoofkwartier ooreenkoms. Artikel IX Terug na bo Besluitneming 1. Die WHO sal die praktyk van besluitneming deur konsensus voortgaan gevolg GATT 1947 (1). Behalwe soos anders bepaal, waar 'n besluit kan nie deur konsensus, sal die saak aan die orde word bepaal deur te stem. Op vergaderings van die ministeriële konferensie en die Algemene Raad, sal elke lid van die WHO een stem. Waar die Europese Gemeenskappe oefen hul stemreg, sal hulle 'n aantal stemme gelyk aan die getal van hulle lid-state (2) wat die lede van die WHO is nie. Besluite van die ministeriële konferensie en die Algemene Raad word geneem deur 'n meerderheid van die stemme wat uitgebring word, tensy anders bepaal in hierdie ooreenkoms of in die betrokke Multilaterale Trade Agreement (3). 2. Die ministeriële konferensie en die Algemene Raad sal die uitsluitlike bevoegdheid om interpretasies van hierdie ooreenkoms en van die multilaterale handelsooreenkomste aan te neem nie. In die geval van 'n interpretasie van 'n multi-laterale handel ooreenkoms in aanhangsel 1, sal hulle hul gesag op grond van 'n aanbeveling van die Raad toesig te hou oor die funksionering van die ooreenkoms uit te oefen. Die besluit om 'n interpretasie sal geneem word deur 'n meerderheid driekwart van die lede. Hierdie paragraaf mag nie gebruik word op 'n wyse wat die wysiging bepalings in Artikel X 3. In uitsonderlike gevalle sal ondermyn, kan die ministeriële konferensie besluit om 'n opgelê op 'n lid van hierdie Ooreenkoms of enige van die multilaterale handelsooreenkomste verpligting afstand, met dien verstande dat so 'n besluit sal geneem word deur driekwart (4) van die lede, tensy anders bepaal in hierdie paragraaf. (A) 'n Versoek om 'n kwytskelding rakende hierdie ooreenkoms sal die ministeriële konferensie vir oorweging op grond van die praktyk van besluitneming deur konsensus ingedien word. Die ministeriële konferensie sal 'n tyd-tydperk, wat nie sal oorskry nie 90 dae, op die versoek oorweeg te vestig. Indien konsensus nie gedurende die tyd-tydperk bereik word, sal 'n besluit om 'n kwytskelding word deur driekwart (4) van die lede. (B) 'n Versoek om 'n kwytskelding met betrekking tot die multilaterale handelsooreenkomste in die bylae 1A of 1B of 1C en hul aanhangsels sal aanvanklik onderskeidelik ingedien word by die Raad vir die handel in goedere, die Raad vir handel in dienste of die Raad vir TRIPS, want oorweging tydens 'n tyd-tydperk wat hoogstens 90 dae. Aan die einde van die tyd-tydperk, sal die betrokke Raad 'n verslag aan die ministeriële konferensie in te dien. 4. 'n besluit deur die ministeriële konferensie verlening van 'n kwytskelding sal die buitengewone omstandighede op grond waarvan die besluit, die bepalings en voorwaardes wat die toepassing van die kwytskelding, en die datum waarop die kwytskelding sal beëindig noem. Enige verleen vir 'n tydperk van meer as 'n jaar kwytskelding sal hersien word deur die ministeriële konferensie nie later nie as een jaar nadat dit toegestaan ​​word, en daarna jaarliks ​​tot die kwytskelding beëindig. In elke resensie, sal die ministeriële konferensie ondersoek of die buitengewone omstandighede op grond waarvan die kwytskelding nog bestaan ​​en of die bepalings en voorwaardes verbonde aan die kwytskelding voldoen. Die ministeriële konferensie, op grond van die jaarlikse hersiening, kan strek, te verander of die kwytskelding beëindig. 5. Besluite onder 'n ooreenkoms multi-laterale handel, insluitende enige besluite oor interpretasies en kwytskeldings, sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. Artikel X Terug na bo Wysigings 1. Elke lid van die WHO kan 'n voorstel om die bepalings van hierdie ooreenkoms of die multilaterale handelsooreenkomste in aanhangsel 1 by die indiening van so 'n voorstel om die ministeriële konferensie wysig inisieer. Die rade in paragraaf 5 van Artikel IV gelys kan ook aan die ministeriële konferensie voorstelle aan die bepalings van die ooreenstemmende multilaterale handelsooreenkomste te wysig in aanhangsel 1 van die funksionering van wat hulle toesig te hou. Tensy die ministeriële konferensie besluit oor 'n langer tydperk, vir 'n tydperk van 90 dae na die voorstel formeel ter tafel gelê by die ministeriële konferensie enige besluit deur die ministeriële konferensie van die voorgestelde wysiging aan die lede vir aanvaarding sal geneem word deur konsensus. Tensy die bepalings van paragrawe 2, 5 of 6 van toepassing, sal die besluit spesifiseer of die bepalings van paragrawe 3 of 4 van toepassing. Indien konsensus bereik word, sal die ministeriële konferensie onverwyld die voorgestelde wysiging aan die lede vir aanvaarding. Indien konsensus nie op 'n vergadering van die ministeriële konferensie binne die gevestigde tydperk bereik word, sal die ministeriële konferensie besluit deur 'n meerderheid van twee derdes van die lede of die voorgestelde wysiging aan die lede vir aanvaarding. Behalwe soos in paragrawe 2, 5 en 6, sal die bepalings van paragraaf 3 van toepassing op die voorgestelde wysiging, tensy die ministeriële konferensie besluit deur 'n meerderheid driekwart van die lede wat die bepalings van paragraaf 4 van toepassing. 2. Wysigings aan die bepalings van hierdie artikel en die bepalings van die volgende artikels word van krag slegs by aanvaarding deur alle lede: Artikel IX van hierdie ooreenkoms Artikels I en II van die GATT 1994 Artikel II: 1 van GATS artikel 4 van die ooreenkoms op TRIPS. 3. Wysigings aan bepalings van hierdie ooreenkoms, of van die multilaterale handelsooreenkomste in die bylae 1A en 1C, behalwe dié in paragrawe 2 en 6 gelys, van 'n aard is dat die regte en verpligtinge van die lede sal verander, word van krag vir die lede wat hulle by aanvaarding deur twee derdes van die lede en daarna deur dit aanvaar word vir elke ander lid by aanvaarding. Die ministeriële konferensie besluit deur 'n meerderheid driekwart van die lede wat 'n wysiging effektiewe kragtens hierdie paragraaf is van so 'n aard is dat enige lid wat dit nie aanvaar het binne 'n tydperk deur die ministeriële konferensie wat in elk geval sal vry wees om onttrek van die WHO of 'n lid met die toestemming van die ministeriële konferensie bly. 4. Wysigings aan bepalings van hierdie ooreenkoms of van die multilaterale handelsooreenkomste in die bylae 1A en 1C, behalwe dié in paragrawe 2 en 6 gelys, van 'n aard is dat nie die regte en verpligtinge van die lede sal verander, tree in werking vir alle lede op aanvaarding deur twee derdes van die lede. 5. Behalwe soos in paragraaf 2 hierbo, wysigings aan dele I, II en III van GATS en die onderskeie aanhangsels tree in werking vir die lede wat hulle by aanvaarding deur twee derdes van die lede vir elke lid van aanvaar en daarna by aanvaarding Dit. Die ministeriële konferensie besluit deur 'n meerderheid van die lede driekwart dat enige wysiging effektiewe onder die voorafgaande bepaling van so 'n aard is dat enige lid wat dit nie aanvaar het binne 'n tydperk deur die ministeriële konferensie wat in elk geval vry sal wees gemaak om te onttrek van die WHO of 'n lid met die toestemming van die ministeriële konferensie bly. Wysigings aan Parts IV, sal V en VI van GATS en die onderskeie aanhangsels in werking vir alle lede by aanvaarding deur twee derdes van die lede. 6. Ondanks die ander bepalings van hierdie artikel, wysigings aan die ooreenkoms oor TRIPS voldoen aan die vereistes van paragraaf 2 van Artikel 71 daarvan kan deur die ministeriële konferensie sonder verdere formele aanvaarding proses aangeneem. 7. Enige lid aanvaar 'n wysiging van hierdie ooreenkoms of 'n multi-laterale handel ooreenkoms in aanhangsel 1 sal 'n instrument van aanvaarding met die Direkteur-generaal van die WHO in die tydperk van aanvaarding wat deur die ministeriële konferensie deponeer. 8. Enige lid van die WHO kan 'n voorstel om die bepalings van die multilaterale handelsooreenkomste in die bylae 2 en 3 te wysig deur die indiening van so 'n voorstel om die ministeriële konferensie inisieer. Die besluit om wysigings goed te keur om die multi-laterale handel ooreenkoms in aanhangsel 2 sal geskied deur konsensus en hierdie veranderinge in werking tree vir alle lede op goedkeuring deur die ministeriële konferensie. Besluite te wysigings aan die multi-laterale handel ooreenkoms goedkeur in aanhangsel 3 tree in werking vir alle lede op goedkeuring deur die ministeriële konferensie. 9. Die ministeriële konferensie, is op versoek van die lede partye om 'n handelsooreenkoms, mag uitsluitlik besluit deur konsensus by daardie ooreenkoms aan aanhangsel 4. Die ministeriële konferensie, is op versoek van die lede partye tot 'n ooreenkoms multi-laterale handel te voeg, kan besluit om daardie ooreenkoms van aanhangsel 4. 10. Wysigings aan 'n multi-laterale handel ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms te verwyder. Artikel XI terug na bo Original Lidmaatskap 1. Die partye tot die AOTH 1947 as die datum van inwerkingtreding van hierdie Ooreenkoms, en die Europese Gemeenskappe, wat hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste en waarvoor Bylaes toegewings en verbintenisse word aanvaar geannekseer om GATT 1994 en waarvoor Bylaes van spesifieke verbintenisse is geheg aan GATS sal word oorspronklike lede van die WHO. 2. Die minste ontwikkelde lande as sodanig erken deur die Verenigde Nasies sal net nodig om verpligtinge en toegewings onderneem om die mate in ooreenstemming met hul individuele ontwikkeling, finansiële en handel behoeftes of hul administratiewe en institusionele vermoëns. Artikel XII Terug na bo aanwins 1. 'n staat of aparte doeane grondgebied besit volle outonomie in die uitvoering van sy eksterne kommersiële verhoudings en van die ander sake waarvoor daar in hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste kan nader vir hierdie Ooreenkoms, op terme te wees tussen dit en die WHO ooreengekom. Sulke toetreding van toepassing op hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste daarby aangeheg. 2. Besluite oor toetreding sal geneem word deur die ministeriële konferensie. Die ministeriële konferensie sal die ooreenkoms oor die voorwaardes van die toetreding goedkeur, met 'n meerderheid van twee derdes van die lede van die WHO. 3. Toetreding tot 'n multi-laterale handel ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. Artikel XIII Terug na bo Nie Aansoek van multilaterale handelsooreenkomste tussen Besondere Lede 1. Hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste in die bylae 1 en 2 is nie van toepassing as tussen enige lid en enige ander lid as een van die lede, ten tyde óf 'n lid, nie toestem tot so 'n aansoek. 2. Lid 1 word opgeroep tussen oorspronklike lede van die WHO wat partye is kontrakteer om AOTH 1947 net waar Artikel XXXV van daardie ooreenkoms is vroeër opgeroep en was effektief as tussen die kontrakterende partye ten tyde van die inwerkingtreding vir hulle van hierdie ooreenkoms. 3. Paragraaf 1 is van toepassing tussen 'n lid en 'n ander lid wat op grond van artikel XII het toegetree slegs indien die lid nie toestem tot die aansoek, sodat die ministeriële konferensie voor die goedkeuring van die ooreenkoms oor die terme van toetreding van die ministeriële konferensie in kennis gestel. 4. Die ministeriële konferensie kan die werking van hierdie artikel in sekere gevalle op versoek van enige lid te hersien en gepaste aanbevelings. 5. Nie-toepassing van 'n multi-laterale handel ooreenkoms tussen die partye tot hierdie ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. Artikel XIV Terug na bo aanvaarding, Inwerkingtreding en Deposito 1. Hierdie ooreenkoms sal oop wees vir aanvaarding, deur ondertekening of andersins, deur lidlande van die AOTH 1947, en die Europese Gemeenskappe wat in aanmerking kom om oorspronklike lede van die WHO in geword ooreenkomstig artikel XI van hierdie ooreenkoms. Sulke aanvaarding is van toepassing op hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste hierby aangeheg. Hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste hierby aangeheg word op die datum soos deur die ministers in ooreenstemming met paragraaf 3 van die slot akte in werking gehou Resultate van die Uruguay-ronde van multi-laterale handel onderhandel en sal oop bly vir aanvaarding vir 'n tydperk van twee jaar na daardie datum nie, tensy die ministers anders besluit. Een aanvaarding nadat die inwerkingtreding van hierdie ooreenkoms sal op die 30ste dag in werking op die datum van sodanige aanvaarding. 2. 'n Lid wat hierdie ooreenkoms na die inwerkingtreding sal diegene toegewings en verpligtinge in die multilaterale handelsooreenkomste wat geïmplementeer moet word oor 'n tydperk van die tyd te begin met die inwerkingtreding van hierdie ooreenkoms asof dit hierdie ooreenkoms aanvaar implementeer aanvaar op die datum van die inwerkingtreding. 3. Tot die inwerkingtreding van hierdie ooreenkoms, die teks van hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste sal met die Direkteur-generaal gedeponeer om die partye by die AOTH 1947. Die Direkteur-generaal moet stiptelik verskaf 'n gesertifiseerde ware afskrif van hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste, en 'n kennisgewing van elke aanvaarding daarvan, aan elke regering en die Europese gemeenskappe hierdie ooreenkoms het aanvaar. Hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste, en enige wysigings daarvan, word by die inwerkingtreding van hierdie ooreenkoms, word by die Direkteur-generaal van die WHO. 4. Die aanvaarding en inwerkingtreding van 'n multi-laterale handel ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. Die ooreenkomste is by die Direkteur-generaal om die partye by die AOTH 1947. By die inwerkingtreding van hierdie ooreenkoms, sal sulke ooreenkomste word by die Direkteur-generaal van die WHO. Artikel XV Terug na bo Onttrekking 1. Elke lid kan onttrek van hierdie Ooreenkoms. Sodanige terugtrekking sal beide van toepassing op hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste en tree in werking op die verstryking van ses maande vanaf die datum waarop skriftelike kennisgewing van onttrekking deur die Direkteur-generaal van die WHO ontvang. 2. onttrekking uit 'n multi-laterale handel ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. Artikel XVI Terug na bo Ander voorwaardes 1. Behalwe soos anders bepaal kragtens hierdie Ooreenkoms of die multilaterale handelsooreenkomste, sal die WHO gelei word deur die besluite, prosedures en gebruiklike praktyke gevolg deur die partye by die AOTH 1947 en die liggame in die raamwerk gevestig van die GATT 1947. 2. om die mate uitvoerbaar, die sekretariaat van die GATT 1947 sal die sekretariaat van die WHO, en die Direkteur-generaal geword om die partye by die AOTH 1947, tot tyd en wyl die ministeriële konferensie 'n Direkteur-generaal aangestel in ooreenstemming met paragraaf 2 van Artikel VI van hierdie ooreenkoms, sal dien as direkteur-generaal van die WHO. 3. In die geval van 'n botsing tussen 'n bepaling van hierdie ooreenkoms en 'n bepaling van enige van die multilaterale handelsooreenkomste, sal die bepaling van hierdie ooreenkoms die oorhand in die mate van die konflik. 4. Elke lid sal verseker dat die ooreenstemming van die wette, regulasies en administratiewe prosedures aan sy verpligtinge soos uiteengesit in die aangehegte ooreenkomste. 5. Geen besprekings kan gemaak word ten opsigte van enige bepaling van hierdie ooreenkoms. Besprekings ten opsigte van enige van die bepalings van die multilaterale handelsooreenkomste kan slegs gedoen word om die mate waarin daar in die ooreenkomste. Besprekings ten opsigte van 'n bepaling van 'n multi-laterale handel ooreenkoms sal gereguleer word deur die bepalings van hierdie ooreenkoms. 6. Hierdie ooreenkoms sal in ooreenstemming met die bepalings van Artikel 102 van die Handves van die Verenigde Nasies geregistreer word. GEDOEN te Marrakesh hierdie vyftiende dag van April 1994, in 'n enkele kopie, in die Engels, Frans en Spaans tale, en alle tekste outentieke. Verduidelikende notas: Terug na bo Die terme 147country of 147countries soos in hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste is om te verstaan ​​om enige afsonderlike doeane grondgebied lid van die WHO in te sluit. In die geval van 'n aparte doeane grondgebied lid van die WHO, waar 'n uitdrukking in hierdie ooreenkoms en die multilaterale handelsooreenkomste word gekwalifiseer deur die term 147national, sal so 'n uitdrukking gelees word as wat betrekking het op daardie gebruike grondgebied, tensy anders vermeld. Lees 'n opsomming van die Marrakesh-ooreenkoms aflaai volledige teks in: GT Word formaat (9 bladsye 138KB) GT pdf-formaat (11 bladsye 144KB) 1. Die betrokke liggaam word geag op 'n vir oorweging voorgelê saak deur konsensus te besluit, indien geen lid, by die vergadering teenwoordig toe die besluit geneem is, formeel beswaar teen die voorgestelde besluit. terug na teks 2. Die aantal stemme van die Europese Gemeenskap en haar lidstaten in geen geval meer as die getal van die lidlande van die Europese Gemeenskappe. terug na teks 3. Besluite deur die Algemene Raad byeengeroep as die geskille sal slegs geneem word in ooreenstemming met die bepalings van paragraaf 4 van artikel 2 van die Dispuutbeslegting verstaan. terug na teks 4. 'N Besluit om 'n kwytskelding ten opsigte van enige verpligting onderworpe aan 'n oorgangstydperk of 'n tydperk vir opgevoer implementering dat die versoek lid nie uitgevoer word deur die einde van die betrokke tydperk verleen sal slegs geneem word deur konsensus. Terug na textPlurilateral ooreenkomste teen Multilaterale ooreenkomste Dit is met verwysing na die WHO handelsonderhandelinge. In Oktober-November 2011, 'n paar ontwikkelde lande voorgestel dat gesprekke moet streef na die bereiking van multi laterale ooreenkomste op geselekteerde aangeleenthede in die WHO eerder as multilaterale ooreenkomste wat alle kwessies en alle lande. Skrywer.


No comments:

Post a Comment