Friday, October 7, 2016

Forex Bestuur Xls

Die beurs vir Consulting Produkte Services Product Description Alles in 'n forex geld bestuur sigblad. Wil jy die mees absolute wins uit elke handel te maak sonder om te bekommer oor oormatige verlies Hoeveel geld per pit gaan jy voer Het jy 'n daaglikse persentasie van jou huidige winste en verliese Wat van maandelijkse vaste Die Forex Money Management Spreadsheet wil is jou alles-in-een sigblad vir Forex-handelaars. Met hierdie spreadsheet jy sal baie maklik en juis in staat wees om te bepaal hoeveel geld jy per pit wat jou jy die mees bedrag van wins moontlik sal gee terwyl jy nog die beskerming van meer verloor as wat jy bereid is om te verloor in 'n gegewe tyd-is moet voer raam. Een (groot) minder ding om te bekommer oor hierdie sigblad elimineer baie rompslomp van forex maak nie saak wat jou handel styl: scalping, dag handel of langer. Weg met krap jou kop en trek 'n paar uit die lug op hoeveel jy moet wed per pit, benader watter persentasie wins of verlies wat jy is tans op binne daardie dag, of hoe jy gedoen het algeheel in 'n huidige maand. Stop spandeer jou tyd op admin legkaarte en fokus jou aandag 'n wat die meeste saak maak: Trading Koop die Forex Money Management Spreadsheet vandag Sleutelwoorde Kenmerke Auto Data analise sluit instruksies Sluit Resultate Opsomming EU vir Graderings Redigering Resensies Daar is 0 resensies wat op hierdie aansoek. Kopers Resources slag oor die wettige Kopiereg 2016 Excelville, LLC. Alle regte reservedMoney Management Sakrekenaar Ek is nuut op handel, maar ek het baie ure in die lees van hierdie forum en die advies van die professionele mense te sit. Die eerste en mees beklemtoon advies gegee word deur enige van die professionele mense is Money Management. Daar is 'n spesifieke draad deur Diallist wat gaan oor die berekening van hoeveel blokke jy moet koop gegewe 'n spesifieke rekening risiko. Ek het dit nie vind hierdie berekeninge moeilik om te wees op enige manier nie, maar ek kan sien waar nuwe mense kortpad hierdie stap. Daarvoor, het ek 'n eenvoudige maar nuttige sakrekenaar vir my gemaak en my vrou (ek haar nie vertrou om risiko-evaluering te bereken). Indien daar enige foute in hierdie sakrekenaar, sê asseblief vir my en ek sal dit regmaak. So as enigiemand anders wil om dit te gebruik, het ek dit aan hierdie post. Ek het dit in Excel, en enigiemand sonder Excel kan OpenOffice (A gratis Kantoor kloon van Sun Microsystems) af te laai. Ook, sou dit cool om 'n forum gewy aan gereedskap forex hê. Sakrekenaars, MT4 Templates, MT4 EAS, ens Dankie vir die groot forum, ek leer 'n ton. Handel 'n demo rekening op die oomblik nie, maar hoop om 'n mini rekening binnekort begin. Aangeheg is die zip-lêer met beide die Excel en die oop kantoor weergawe vir diegene wat belangstel. Aangesluit Februarie 2007 Status: Lid 28 Posts Aangeheg is die zip-lêer met beide die Excel en die oop kantoor weergawe vir diegene wat belangstel. Ek is nuut op handel, maar ek het baie ure in die lees van hierdie forum en die advies van die professionele mense te sit. Die eerste en mees beklemtoon advies gegee word deur enige van die professionele mense is Money Management. Daar is 'n spesifieke draad deur Diallist wat gaan oor die berekening van hoeveel blokke jy moet koop gegewe 'n spesifieke rekening risiko. Ek het dit nie vind hierdie berekeninge moeilik om te wees op enige manier nie, maar ek kan sien waar nuwe mense kortpad hierdie stap. Daarvoor, het ek 'n eenvoudige maar nuttige sakrekenaar vir my gemaak en my vrou (ek haar nie vertrou om risiko-evaluering te bereken). Indien daar enige foute in hierdie sakrekenaar, sê asseblief vir my en ek sal dit regmaak. So as enigiemand anders wil om dit te gebruik, het ek dit aan hierdie post. Ek het dit in Excel, en enigiemand sonder Excel kan OpenOffice (A gratis Kantoor kloon van Sun Microsystems) af te laai. Ook, sou dit cool om 'n forum gewy aan gereedskap forex hê. Sakrekenaars, MT4 Templates, MT4 EAS, ens Dankie vir die groot forum, ek leer 'n ton. Handel 'n demo rekening op die oomblik nie, maar hoop om 'n mini rekening binnekort begin. dan kan jy sy raad gemis om te begin met 'n mikro rekening eerste. Die voordele is dat jy kleiner baie meer presies kan handel, en dus gebruik 1 rekening risiko op ambagte makliker. Im seker dat jou spreadsheet sal waardeer en welkom by VF dan kan jy sy raad gemis om te begin met 'n mikro rekening eerste. Die voordele is dat jy kleiner baie meer presies kan handel, en dus gebruik 1 rekening risiko op ambagte makliker. Im seker dat jou spreadsheet sal waardeer en welkom by VF Ek sal die opening van 'n Mini rekening met Interbank FX. Met Interbank FX jou opsies is Standard en Mini. Met 'n Mini rekening wat jy in staat is om 0.10 baie (1000 baie) te koop. Dit is gelykstaande aan 'n mikro-rekening. Ek het 'n baie meer getik soos Ek jou draad as baie negatief asook blatant bevraagteken my intelligensie en leesbegrip vaardighede. Ter wille van die argument, sal ek aanvaar ek net lees jou antwoord verkeerd. As jy kyk na die spreadsheet, ek glo die laaste waarde is 300 rekeningsaldo. Dit is wat ons van plan is begin met 'n verskeidenheid van redes. My vrou en ek sal elke oop 'n rekening om te sien of dit is vir ons. Die gebruik van behoorlike geldbestuur (2 per handel), behoorlike stilstand kom, en na aanleiding van 'n stelsel wat ons het demoing vir 'n rukkie nou 'n 600 belegging om te sien of dit is vir een of albei van ons is die moeite werd. Met die demo rekening op Interbank FX met behulp van die presiese getalle soos hierbo, het ons gemiddeld ongeveer 500 pitte per maand gebruik van een van die eenvoudige MA stelsels op hierdie bord. Ek verstaan ​​ten volle dat demo handel en lewende handel is anders, maar ons hoop vir 250 pitte gemiddeld per maand. Dit kan té optimisties te wees, maar jy 'n doel nodig. Gegewe dat die doel, die plan is die volgende. - Deposit 300 in elke rekening. - Reset Risikobepaling elke week (As jy aan die begin van die week is daar 300 in die rekening, dan 2 risiko is 6 'n handel. Ons koop 2 baie (0.10) elke handel wat week wen of verloor. Aan die begin van die week 2 ons weer onder die loep ons rekening balans en daarvolgens aan te pas. die rede hiervoor is dat ons nie op die dag handel beplan die rekening. van ons beperkte ervaring, nie meer as 10 handel per week sal gemaak word nie. Selfs as al 10 treffer daar stop, is ons net af 20. Ek is nie seker hoe dit klink na die professionele mense, maar klink heel redelik en doeltreffende vir my. - Each maand deposito 300 in die rekening. As die doel van 250 pitte per maand slaag (20 toename in kapitaal met 'n 2 risiko), sal ons gedeponeer het 3600 by elke rekening elke rekening sou die moeite werd ongeveer 14.250 My kommer is - Is 2 rekening risiko om veel, of moet ek by 1 Die eerste paar ambagte sal 'n 6,67 het:... 1 hefboom gebruik van 2 en Ek is aangesê om dit onder 5 hou:. 1 - Is 250 pitte 'n redelike verwagting Ek weet mense op hierdie forum kry ontsteld wanneer jy praat oor die tel van pitte. Maar in my geval ek weet die presiese persent van groei wat verteenwoordig as my risiko per handel is statiese 2. Aanname korrek is. Diegene wat my beter te leer ken, sal weet dat negatiwiteit is nie deel van my arsenaal. Ek gewoonlik reageer op nuwe lede in 'n gees van hulp en aanmoediging. So goed laat dit daar. Ja, 2 is te veel, wat die punt van my antwoord op jou eerste pos was. As jou toets van die metode het gelei om hierdie mening waarom dan nie Youve natuurlik sit 'n baie gedink in hierdie plan, en dit met julle goed. 2 is te veel, maar met 'n begin aandele van 300 en die gebruik van 0,1 baie moeilik sou wees om handel te dryf met 'n laer rik Thean thatLoving die stelsels van die prys aksie kursus as. - Grant D, UK Kursus lid Gister het ek verhandel jou S-Bar stelsel op EUR / USD, GBP / USD. - Prashant K, Indië Kursus lid Dankie Chris vir al die groot materiaal op die kursusse. - William L, Suid-Afrika Kursus lid Jy is die enigste persoon wat ek gesien het wat eintlik publiseer. - Ray F, VSA Kursus lid Ek wou net om jou e-pos en laat weet my lewe rekening gegroei 10. - Bradley T, VSA Net klaar die bestudering van die Gevorderde Ichimoku Kursus. - Michael S, Australië Kursus lid Verlede week het ek 10 oorwinnings gemiddeld 64,8 pitte en. - James M, Kanada Kursus lid Het die prys aksie en spilpunt loop wat het. - Kerry R, ​​VSA Kursus lid 'n groot leermeester maak sy studente kom terug vir meer. - Augustus B, Indonesië Kursus lid About Me Hi, ek is Chris Capre die passie agter 2ndSkiesForex. Ek is 'n Boeddhistiese, Trader en filantroop. Kopiereg afskrif 2007 - 2016 2ndSkiesForex. Alle regte voorbehou. Algemene Diens. Privaatheidsbeleid GEEN FINANSIëLE ADVIES - Die inligting op 2ndSkiesForex, en enige korrespondensie van 2ndSkiesForex of kontrakteurs en / of werknemers van die webwerf is bedoel vir onderwys en inligting doeleindes, sonder enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard, insluitend waarborge van akkuraatheid, volledigheid , of geskiktheid vir 'n spesifieke doel. Die inligting vervat in of voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is nie bedoel om te wees en nie finansiële advies, beleggingsadvies, handel advies of enige ander raad uitmaak. Die inligting op hierdie webtuiste en voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is 'n algemene aard en is nie spesifiek vir jou die gebruiker of enigiemand anders. Jy moet nie enige besluit, FINANSIËLE, beleggings, handels - of ANDERS, wat gebaseer is op een van die op hierdie webwerf sonder ONDERNEMING INDEPENDENT sorg en oorleg met 'n PROFESSIONELE makelaar of BEVOEG FINANSIËLE ADVISEUR INLIGTING. Jy verstaan ​​dat jy met behulp van enige en alle inligting beskikbaar op of deur middel van hierdie webwerf by jou eie risiko. Risikoverklaring - Die handel in buitelandse valuta, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, indeks termynmark of enige ander sekuriteite het potensiaal belonings, en dit het ook potensiële risiko's wat betrokke is. Trading mag nie geskik vir alle gebruikers van hierdie webwerf. Enigeen wat belê moet soek sy of haar eie onafhanklike finansiële of professionele advice. First van alles, sal ek nie praat oor die belangrikheid van 'n goeie geldbestuur in die handel. Sure, ons almal weet canrsquot ons 'n aanhoudende handelsrekening het daarsonder. Die doel hier is om 'n stewige geldbestuur stelsel met Microsoft Excel te lewer aan ons in staat stel - nie om te weet wanneer om die mark te betree uitvoering maak, maar om te weet hoe om die mark te betree. Die aangebied instrument bestaan ​​in 'n Microsoft Excel-lêer en 'n JForex Strategie (laasgenoemde sal gebruik word om al die nodige data in te samel). Natuurlik, al wat jy die versoek skakels na alles wat nodig is is ook voorsien word af te laai. Op te rig, is 'n brug tussen JForex platform en Microsoft Excel eerste versoek. Ek het die artikel van die Dukascopyrsquos wiki gebruik. (Www. dukascopy / wiki / WritetoExcel (DDE) - al die nodige lêers sal voorsien word aan die einde van die artikel). In die eerste plek die lêer ldquo JavaDDE. dll rdquo het in die ldquo C geplaas moet word: WindowsSystem32 rdquo gids. (Jammer, ek gebruik net Windows ek donrsquot weet of itrsquos moontlik onder Mac of Linux). Windows moet weer begin. In die tweede plek, die lêer ldquo mooi-gereedskap-JDDE-1.0.2.jar rdquo het in die gids word geplaas ldquo Strategyfiles rdquo (afhangende van waar jy jou strategieë te plaas). Die lêer ldquo MoneyMangement. jfx rdquo het in jou strategie gids geplaas te word, afhangende van waar jy jou strategieë te plaas. Die lêer ldquo Money Management Dukascopy. xlsx ldquo het dan oopgemaak word. Itrsquos belangrik om die Microsoft Excel-lêer oop te maak voor die aanvang van die strategie in JForex. Indien nie, wonrsquot dit werk. Dan, loods die JForex Plateformes en die strategie. Al die belangrikste instrumente sal word ingeskryf vir jou. Ongelukkig itrsquos nie moontlik om ldquoexoticsrdquo instrumente behalwe as jy die kode te verander (Ek het probeer om dit te laat ldquoconfigurablerdquo maar dit hasnrsquot werk) te kies. Belangrik: dit lyk dit net werk met JAVA 1,6, nie met JAVA 1.7 Daar is hier 'n paar verskillende opsies wat jy kan verander: afskeiding. dit is die desimale gebruik in jou Microsoft Excel weergawe. In die VSA en die Verenigde Koninkryk, itrsquos n punt (.), Maar in sommige lande, itrsquos n komma (,) uitvoering maak as vir my as Irsquom behulp van 'n Franse weergawe. Vel naam:. Laat dit by verstek (bv ldquoDDEJFOREXrdquo Dit is die naam van die blad in Microsoft Excel dat al die data van JForex versoek vir die berekeninge ontvang (bv aanhalings, balans van rekening, ens) taal van Excel. Verander dit ., afhangende van die taal van Microsoft Excel wat jy gebruik Daar is drie moontlikhede:.. EN uitvoering Engels, FR uitvoering maak Franse, GA uitvoering Duitse Itrsquos baie belangrik om hierdie stap te doen Waarom moet ons 'n taal spesifiseer Omdat ons gebruik 'n DDE skakel met JDDE Pretty Tool, canrsquot n selverwysing soos ldquoA1rdquo gegee. in plaas daarvan, ons moet verwysings soos ldquoR1C1rdquo gebruik. Microsoft het die naam van kolomme en rye vertaal. So, die selverwysing ldquoR1C1rdquo in Engels is ldquoL1C1rdquo in Frans en ldquoR1K1rdquo in Duits. gevolglik, as jy 'n ander taal, laat my asseblief weet sodat ek die bronkode te verander. Eintlik sou dit baie vriendelik van jou as jy my laat weet die selle formaat wat gebruik word in jou eie land. Dankie by voorbaat. Sodra die strategie van stapel gestuur is, sal al die waardes word inisieer en Microsoft Excel versamel, dan sal al die nodige inligting, soos die aanhalings natuurlik, maar ook ons ​​rekening geldeenheid, ons basis gelykheid, en so aan. Dit kan gesien word, die waardes ldquoASKrdquo en ldquoBIDrdquo verander in real time. Soos jy kan sien, is daar verskillende oortjies: Dashboard: die paneelbord hervat verskillende data soos die toestand van ons rekening en bevat 'n instrument wat ons in staat stel om ons inskrywings / uitgang punte te bereken. Irsquoll terug op hierdie funksie kom later op. Posisie verslae: in werklikheid, itrsquos ons handel log. Die twee grafieke op die paneelbord sal outomaties opgedateer word by elke verandering of byvoeging van 'n nuwe inskrywing in die posisie verslag. Deposito Log: dit is die plek waar al die deposito's of onttrekkings te voer op ons rekening. Grafieke PL: dit is net 'n grootste afskrif van die twee grafieke om meer spesifiek te ontleed ons verliese en winste. Ten slotte is daar 'n versteekte vel genoem DDEJFOREX dat al die ontvang van JForex data bevat. Dit kan aangetoon word deur te kliek op die muis knoppie regs en kies Wys. Dit is die brein van ons Microsoft Excel hulpmiddel omdat dit ontvang al die aanhalings, die koste in ons geldeenheid vir een pit, en 'n paar ander nodige materiaal te maak dit geld bestuur stelsel werk. So asseblief, moenie nooit verander nie. Let. die paneelbord is gesluit uitvoering maak dit 'n paar foute te vermy deur die skoonmaak van 'n paar formules. As jy wil om dit te ontsluit, die wagwoord is ldquoadminrdquo (sonder die aanhalingstekens). So, het 'n kort inleiding tot hierdie Microsoft Excel instrument gemaak. Nou, sal ons gaan deur die besonderhede. ldquo Kennis is mag rdquo uitvoering maak Francis Bacon 1561 - 1626 Dit is die standaard gekies vel. Indien nie, klik op die blad ldquoDashboardrdquo soos per hieronder: Eerstens, fokus op die paneelbord. Dit is geskei in vier dele: die opsomming rekening, die statistieke, die berekening van risiko en die twee grafieke wat die opeenhoping van wins / verlies verteenwoordig, en die grafiek wat die vordering van ons winste / verliese. 1: Rekening geldeenheid: dit is die geldeenheid gebruik vir ons rekening (euro, dollar, CHF, ens). Dit is outomaties opgespoor deur Microsoft Excel. 2: Totaal deposito in ltname van currencygt: Dit is ons totale deposito / onttrekking. Dit word bereken met die vel ldquoDeposit Logrdquo. Elke keer as ons verander of verander 'n inskrywing in die deposito log, is hierdie waarde outomaties bereken. 3: Base aandele in ltthe naam van currencygt: Dit is die werklike gelykheid van ons rekening. Let wel: dit is opgedateer tot ons huidige orde is gesluit. 4: Balans in ltthe naam van currencygt: Dit is die aandele van die vorige dag. 5: HEFBOOM: Dit is ons maksimum hefboom. 6: Totaal PL in ltthe naam van currencygt: Dit is die werklike bruto PL (wins / verlies) op ons rekening. Hier kan ons 'n verlies van 4,02 euro van al my ambagte te sien. (Dit lyk Irsquom nie 'n uitstekende handelaar). 7: Totaal P / L in: Dit is die persentasie van ons winste of verliese. In hierdie geval, 4 euro verteenwoordig 0.04 van my rekening. 8: Gratis handel lyn in ltthe naam van currencygt: Dit is ons werklike handel lyn (basis aandele X hefboom). Let daarop dat die ldquolt die naam van die munt gtrdquo word outomaties opgedateer. Al die waardes wat hier gebruik word kom uit 'n demo rekening. ldquo Politici gebruik statistieke soos dronkaards gebruik lamppale: nie vir verligting, maar vir ondersteuning rdquo uitvoering Hans Kuhn - 1919 Voorheen was ek met behulp van MT4 in 'n ander makelaar. My grootste spyt (en waarskynlik die enigste) was die talle statistieke wat MT4 aangebied. As ek wil om dit te haal, het ek 'n stukkie statistiek opsomming gemaak. 1: Tel: Dit is die aantal ambagte totale ambagte, positiewe en negatiewe ambagte. 2: Persentasie: Dit is die persentasie van oorwinning of verlies ambagte wat verband hou met die totale aantal ambagte. So kan ons sien dat slegs 33.33 van my ambagte is positiewe. 3: Bruto P / L in LT die naam van die munt GT: Hier kan ons sien dat die totaal van positiewe ambagte opgelewer € 0,12, en die negatiewe ambagte het my verloor € 4,14. 4: Gemiddeld per handel in LT die naam van die munt GT: Ons kan sien dat die gemiddelde, elke handel het my verloor € 1,34, gemiddelde positiewe handel is € 0,12 en die gemiddelde negatiewe ambagte het my verloor € 2,07. 5: grootste handel in LT die naam van die munt GT en laagste handel in LT die naam van die munt GT. Die beste handel ek gemaak het opgelewer € 0,12. Die ergste, het my verloor € 3,9. 6: Max agtereenvolgende oorwinnings en Max agtereenvolgende verliese: Dit tel die maksimum agtereenvolgende ambagte opgedoen en die maksimum agtereenvolgende ambagte misluk. 7: Max agtereenvolgende oorwinnings in LT die naam van die munt GT en Max agtereenvolgende nederlae in LT die naam van die munt GT. Hier kan ons sien dat al die consecutives oorwinnings het my € 0,12 en die maksimum agtereenvolgende verliese het my verloor € 4,02. 8: Absolute drawdown in LT die naam van die munt GT en Absolute drawdown in: Dit is die maksimum verliese volgens ons deposito (in huidige geldeenheid en in persent). 9: Wins faktor: Dit is 'n indeks van die gehalte van ons handel. 'N Aantal onder 2 dui op 'n swak gehalte van die saak. Dit word bereken volgens volg: winste / verliese. 10 Verwagte payoff: Dit is die wins of waarde verloor as verwag kan word (verloor in hierdie geval) vir elke handel oopgemaak. Dit word bereken volgens volg: (Winste-verliese) / totale aantal ambagte. Dit bring ons aan die eerste deel van hierdie reeks artikels gewy aan geld bestuur met Microsoft Excel. Volgende afdeling handel oor risikobestuur (soos hierdie afdeling hoofsaaklik gehandel oor statistieke). Jy kan die lêers te laai onder die forum onderwerp hier. Forex Bestuurde Rekeninge Forex en CFD's managed rekeninge belegging van 10,000-25,000 snyerspakke VIR institusionele kliënte tot 208 jaarlikse bruto wins Ons is experts in 'n stabiele en konserwatiewe FOREX EN CFD's handel stelsels Transparency en veiligheid Gaan ons forex stelsels met 'MYFXBOOK JY KAN diversifiseer jou belegging WATCH JOU FOREX beleggings in onroerende keer as jy wen, so ons wen. 35 P. FEE WATERMERK Maak jou Forex of CFD's bestuurde rekening Die beste Forex en CFD's handelaars 24 UUR-5 DAE BY WEEK PERSOONLIKE monitering van die forex SYSTEMS Ons beheer oor die forex rekeninge by van ons eie servers ONS IS ontwikkelaars van forex stelsels wat ons gebruik scalping en verskansing forex strategieë Laat ons jou help jy jou geld vir jou moet werk jou spaargeld te vermeerder compound jou wins VERSKEIE forex stelsels DIFERSIFY VIR jOU TRANQUILITY kry ekstra elke maand geld 35 VAN prestasiefooi (WATERMERK). Bring jou vriende en afname jou prestasiefooi COMMISSIE maandelikse bruto wins meer as 5 Laat ons jou help om 'n program ECN Broker rekening Verwysing oop vir beleggers Oop bestuurde rekening Vennootskap DISCLAIMER Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik wees vir alle beleggers. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. FXMAC is 'n handelsmerk van die maatskappy Die Beste Veilige Trading Consulting, Corp geregistreer deur FSA met verskeie 20558IBC2012. in ooreenstemming met die International Business Maatskappye (Wysiging en Konsolidasie) Wet. Die oogmerke van die beste Veilige Trading Consulting, Corp is om handel te voorsien en bestuurde rekening dienste in geldeenhede, kommoditeite, indekse, CFD's en hefboom finansiële instrumente. Die Financial Services Authority (FSA) van SVG sertifiseer dat die beste Veilige Trading Consulting, Corp is in ooreenstemming met die vereistes van die International Business Maatskappye (Wysiging en Konsolidasie) Wet en 'n goeie reputasie met die Owerheid. Hierdie inligting nie uitmaak, en mag nie gebruik word vir die doel van 'n aanbod of uitnodiging aan enigiemand in enige jurisdiksie waarin so 'n aanbod of uitnodiging nie gemagtig of enige persoon aan wie dit onwettig is om so 'n aanbod of uitnodiging maak. Voornemende beleggers moet nie die inhoud van hierdie inligting as regs-, belasting - of finansiële advies te konstrueer. FXMAC nie verskaf dienste vir inwoners in jurisdiksies waarin sodanige dienslewering nie gemagtig. FXMAC is nie gemagtig of in die Verenigde Koninkryk geregistreer deur die Regulasie Owerheid Prudential (PRA) en / of die FCA, of is nie vrygestel. Ons kommersiële kantoor in die Verenigde Koninkryk is slegs van toepassing vir nie Britse inwoners voldoen aan die kriteria vir u geskik sal kliënte. Kopiereg 2015 Fxmac, Alle regte voorbehou. (VSA burgers net aanvaar vir Systems 2 en 3) stelsel 1. 1613 (NEWS Intraday sedert April / 2015) SYSTEM 2. 243 (GEBALANSEERDE wins. Tendens sedert Augustus / 2015) SYSTEM 3. 207 (Presiese WINSGEWENDE tendens sedert April / 2015) Sisteem 4: 284 (INSTITUSIONELE LANGTERMYN sedert March2014) SYSTEM 5: 285 (INSTITUSIONELE CONSERVAT sedert April / 2015.) aanbevole ECN Brokers:


No comments:

Post a Comment