Tuesday, October 11, 2016

Ninjatrader Forex Brokerage

NinjaTrader Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USABrokerage Options NTEcosystem Kopiereg kopie 2016. Alle regte voorbehou. Die NinjaTrader Ecosystem logo is 'n handelsmerk van die NinjaTrader Ecosystem LLC. Hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige en inligting doeleindes en moet nie beskou word as 'n uitnodiging om te koop of te verkoop 'n termynkontrak of enige ander tipe van belegging besluit. Die wat op hierdie webwerf maatskappye en dienste is nie in ag geneem word 'n aanbeveling en dit is die lesers verantwoordelikheid om 'n produk, diens, of maatskappy te evalueer. NinjaTrader Ecosystem LLC is nie verantwoordelik vir die akkuraatheid of inhoud van enige produk, diens of maatskappy wat verband hou met hierdie webwerf. Futures Trading bevat aansienlike risiko en is nie vir elke belegger. 'N belegger kan potensieel verloor al of meer as die aanvanklike belegging. Risiko kapitaal is geld wat verlore kan gaan sonder kinders finansiële sekuriteit of lewenstyl gedrang te bring. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word vir die verhandeling en slegs diegene met genoeg risiko kapitaal moet handel oorweeg. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. View Full Risiko-Openbaringsverklaring. CFTC Reëls 4,41 - Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere beperkings, in teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie werklike handel verteenwoordig. Ook, omdat die ambagte is nie uitgevoer word, die resultate kan hê onder-of-meer as vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of is geneig om wins of verliese soortgelyk aan dié shown. NinjaTrader Broker bereik Hello Ek gebruik Ninja uitsluitlik en is mal daaroor, ek handel termynmark en ek sou MBT beveel maar as jy gaan na die lys van makelaars hier is die skakel. www. ninjatrader / webnew / pa. ngbrokers. htm Ook het ek 'n tydskrif begin op my euro termynmark handel so check dit uit, is dit genoem my Euro toekomstige handel tydskrif en ek het die video's op my blog as jy wil hê dat die platform te sien live. Merk grafiek is so kragtig, tyd grafiek is nie eens in dieselfde liga. Ek gebruik 610 vir tendens en 89 regmerkie vir verhandeling. Darren www. fxtradingfactory. Hi Darren: Dit is my eerste post, maar ek is nie nuut in termynkontrakte en forex. Ek het probeer MBT en het hul data 'n bietjie anders as die CME tydens nuusgebeure gevind, so is jy seker dit is 'n goeie data om handel te dryf op vir Toekomsnavorsing Ek het gevind dat die Rithmic data is baie beter vir die toekoms. Ek het die data getoets deur 'n makelaar Ek is nie vertroud met www. tradersplatform egter die FX op MBT was redelik goed. Hoe sou 'n mens te werk gaan om verskillende bronne vir verskillende instrument Ek neem sou jy die multi makelaar lisensie Miskien is dit die beste om te gaan deur middel van IB omdat hul API doen termynkontrakte en forex, sodat jy om te bespaar op die sleutel vir 'n makelaar nodig. Gedagtes Hi Darren: Dit is my eerste post, maar ek is nie nuut in termynkontrakte en forex. Ek het probeer MBT en het hul data 'n bietjie anders as die CME tydens nuusgebeure gevind, so is jy seker dit is 'n goeie data om handel te dryf op vir Toekomsnavorsing Ek het gevind dat die Rithmic data is baie beter vir die toekoms. Ek het die data getoets deur 'n makelaar Ek is nie vertroud met www. tradersplatform egter die FX op MBT was redelik goed. Hoe sou 'n mens te werk gaan om verskillende bronne vir verskillende instrument Ek neem aan jy sou. Jy het geantwoord op 'n ou draad vriend, Hierdie vraag kan per e beter antwoord in die Ninja gebruikers forum. Dit is die beste, IMHO, 'n premie data verskaffer vir jou data, en handel oor wat data gebruik met 'n Ninja versoenbaar makelaar. Makelaars soos MB Trading en IB verskaf data vir gratis as 'n diens aan hul makelaars kliënte, en baie kan en gebruik wat gratis inligting vir hul behoeftes. Sulke makelaar verskaf data het sy verskeie beperkings egter. Vir die vinnigste, skoonste ens data, as dié rekening grootte maak dit ekonomies, sou die beste praktyke wees om premie data te koop van 'n data verskaffer wat data as dit primêre besigheid lyn het. en gebruik 'n sekondêre verband in Ninja om die makelaar vir die plasing van ambagte. Jy het geantwoord op 'n ou draad vriend, Hierdie vraag kan per e beter antwoord in die Ninja gebruikers forum. Dit is die beste, IMHO, 'n premie data verskaffer vir jou data, en handel oor wat data gebruik met 'n Ninja versoenbaar makelaar. Makelaars soos MB Trading en IB verskaf data vir gratis as 'n diens aan hul makelaars kliënte, en baie kan en gebruik wat gratis inligting vir hul behoeftes. Sulke makelaar verskaf data het sy verskeie beperkings egter. Vir die vinnigste, skoonste ens data, as dié rekening grootte maak dit ekonomies, beste praktyke sou wees om. crassius. Dankie. Toe ek sê ek het besef hoe oud die draad was. maar ek dink wat ek gevind het van inetrest kan wees om baie termynkontrak handelaars of potensiële handelaars: MB data en IB data is gratis, soos jy genoem het, maar hulle hoef te verskaf akkurate bosluis data in reële tyd. Ninja verkoop 'n bykomende pakket genaamd Kinetick, maar dit is 'n whitelabel van DTN / IK of ten minste 'n soort van 'n soortgelyke tipe data wat loop op ongeveer 50 / Maand. Ten einde hierdie inligting te ontvang, moet jy 'n handel rekening te hê, want 'n CME kwytskelding slegs dan kry jy vir die verminderde fooi van 50 / maand. Ek probeer 'n DTN / IK van 30 dae data, maar tot dusver sien ek nul diffeences sover bosluis data met Rithmic. Ek neem aan dat DTN is 'n goeie vergelyking, want dit bied regmerkie vir bosluis sover die uitruil. In conclusin van my hier verward, daar is makelaars wat ongefiltreerde en akkurate inligting te verskaf sonder om te betaal addisionele fooie. Ek het met NinjaTrader vandag en hulle het bevestig dat as jy die beste van beide wêrelde, 'n FX en Futures seperatly wil, jy sal die veelvuldige makelaar license. Click hier nodig om af te laai NinjaTrader NinjaTrader is die voorkeur-makelaarsloon van Ninjacators Ons is bly om aan te bied NinjaTrader as die voorkeur-verhandelingsplatform en makelaars vir ons kliënte. NinjaTrader het makelaarsdienste geherdefinieer deur die verskaffing van selfgerigte handelaars met diep afslag kommissies, hoogs responsiewe kliënte ondersteuning en gevorderde platform funksionaliteit algemeen gereserveer vir institusionele handelaars. Ons wil u aanmoedig om meer oor NinjaTrader en ervaring leer hoe hulle bring futures makelaars in die 21ste eeu deur die begin van 'n gratis live mark data verhoor vandag Belangstellende om meer te leer Kontak NinjaTrader by brokerageninjatrader Free Live Mark data Proewe NinjaTrader is bly om gratis live mark te voorsien data proewe sodat jy kan toets ry sy funksies en praktyk handel in die hand van 'n aankoop. Deursigtige Korting Kommissies Laat die komplikasies agter Geen verborge koste of volume vlakke, net deursigtigheid. Handel die E-mini SampP 500 met 'n All-In Kommissie so laag as 3,38 per rondte draai insluitend alle transaksie ruil, skoonmaak en data tariewe. Institusionele Kwaliteitskantoor Mark data and Exchange Connection NinjaTrader8217s tegnologie vennote lewer lae-latency handel uitvoering en markdata ontwerp vir spoed, betroubaarheid en beskikbaarheid te verseker 'n premier handel ervaring. Enkele bron Ondersteuning Kry ondersteuning van die bron Of sy makelaars, platform of albei, NinjaTrader8217s hoogs bekwame span van ondersteuning professionele sorg vir alle versoeke in 'n tydige wyse aangespreek word deur die deskundige beste bereid is om jou te help. Exclusive Tegnologie verbeteringe nuwe tegnologie verbeterings eksklusief aan NinjaTrader makelaarsloon kliënte as hulle bekendgestel insluitend NinjaTrader mobiele, bediener kant OTM strategieë, bediener kant simulasie, web gereedskap en nog baie meer. Belangstel in meer te leer Kontak NinjaTrader by brokerageninjatrader FULL Risiko-Openbaringsverklaring: Futures Trading bevat aansienlike risiko en is nie vir elke belegger. 'N belegger kan potensieel verloor al of meer as die aanvanklike belegging. Risiko kapitaal is geld wat verlore kan gaan sonder kinders finansiële sekuriteit of lewenstyl gedrang te bring. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word vir die verhandeling en slegs diegene met genoeg risiko kapitaal moet handel oorweeg. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Op die oomblik het ek geen werklike geld wat ek handel. Ek handel eers op die sim rekening om uit te vind of handel is iets wat ek kan geld maak met. Ek hou van wat jou Aanwysers is so goedkoop dat ek 'n baie aanwysers met wat jy kan koop en dit is nog steeds goedkoper as een aanwyser elders. En die belangrikste: die aanwysers is besig, ek kan dit verstaan ​​en as ek vrae het kry ek altyd antwoorde. Toe ek 'n aanwyser wat nie waarskynlik is besig kan ek verander na 'n ander een wat ek wil. J. D. 8211 Pascagoula, MS Ek moet sê ek is lief vir jou Indicators8230 Ek het die Smart Squeeze Ek sit dit op 'n TF1000 volume grafiek en dit het gewerk soos 'n bom. Ek sou hierdie aanwyser aanbeveel aan enigiemand Glen Allen 8211 St Louis / MD Ninjacators is jou 1 keuse vir premie NinjaTrader handel aanwysers en pro-graad handel strategieë vir net 97 elk. Elke aanwyser kom met stap-vir-stap video instruksies en QA webinar. Sowel as ons bekende 30 Dag is mal daaroor of te vervang Dit waarborg. Ninjacators LLC, 244 5TH AVE New York, NY 10001 kopieer 2016 Ninjacators LLC. Alle regte voorbehou. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. REGERING regulasies vereis openbaarmaking van die feit dat terwyl die verhandeling IDEES EN handel metodes wat op hierdie webwerf mag het gewerk in die verlede, maar VERLEDE resultate is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Terwyl daar is 'n potensiële na wins is daar ook 'n groot risiko van verlies. 'N VERLIES aangegaan in verband met die handel termynkontrakte, aandele, opsies of FOREX KAN betekenisvol. Jy moet dus goed oorweeg of sodanige handel is geskik vir jou in die lig van jou finansiële toestand aangesien al spekulatiewe handel inherent riskant en moet slegs gedoen word deur individue met voldoende risikokapitaal. Alle inligting op hierdie webwerf word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en nie 'n aanbod of aanbeveling maak aan HANDEL termynkontrakte, aandele, opsies of FOREX. 1 bron vir NinjaTrader handel aanwysers gebaseer op grootste verskeidenheid en omvang van die sales. Forex op NinjaTrader Forex op NinjaTrader Hallo, kan jy ook gebruik maak van die beste forex makelaar op hierdie planeet DUKASCOPY met ninjatrader. Jy moet DTN Bridge 3rd party gebruik, maar dit werk, selfs met die vrye papier handel rekening van dukascopy. Niemand klop die kommissies van dukascopy, as jy op forex, jy moet wees met dukascopy. tydperk. Maar jy hoef te hou Russiese roulette. Alles kan gekodeer in C, maar baie dinge is nie gedokumenteer en nie deur NinjaTrader, wat beteken dat die ontwikkelaar het 'n baie baie versigtig met wat hes doen om te wees, en te verhoed dat die maak van dit wat ons gebruik om te bel in Frans 'n quotusine gazquot ( 'n gas plant). 'N instrument soos dit is net te riskant om gebruik te word met die regte geld, 'n baie slegte R / R verhouding hier, IMHO. As jy wil NinjaTrader gebruik vir Forex, gebruik IB, MBT, of enige ander goeie ondersteun makelaar. As jy wil DukasCopy gebruik, gebruik Dukas gereedskap, of enige ander goeie sagteware, soos die vrye MultiCharts DT. Gewoonlik in die handel, diegene wat weet Dont Talk, en diegene wat praat dont weet. (Al Brooks) sukses vereis geen deodorant (Sun Tzu) Maar jy moet hou Russiese roulette. Alles kan gekodeer in C, maar baie dinge is nie gedokumenteer en nie deur NinjaTrader. wat beteken dat die ontwikkelaar het 'n baie baie versigtig met wat hes doen om te wees, en te verhoed dat die maak van dit wat ons gebruik om te bel in Frans 'n quotusine gazquot ( 'n gas plant). 'N instrument soos dit is net te riskant om gebruik te word met die regte geld, 'n baie slegte R / R verhouding hier, IMHO. As jy wil NinjaTrader gebruik vir Forex, gebruik IB, MBT, of enige ander goeie ondersteun makelaar. As jy wil DukasCopy gebruik, gebruik Dukas gereedskap, of enige ander goeie sagteware, soos die vrye MultiCharts DT. Vir die handel met Dukas op MC jy nodig het 'n 100k rekening. Neem jou Pips. uitgaan en lewe. Lukas.


No comments:

Post a Comment